کتاب سرگذشت تنهایی

A Biography of Loneliness
تاریخچه یک احساس
کد کتاب : 104536
مترجم :
شابک : 978-6223131035
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 351
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرگذشت تنهایی اثر فی باوند آلبرتی

کتاب « سرگذشت تنهایی» " تاریخچه یک احساس " نوشته « فی باوند آلبرتی» توسط انتشارات بیدگل ‫منتشر شده است.

علیرغم ترس قرن بیست و یکم از «اپیدمی» تنهایی، تاریخ آن به شدت نادیده گرفته شده است. بیوگرافی تنهایی تفسیر کاملا جدیدی از تنهایی به عنوان یک زبان و تجربه احساسی ارائه می دهد. فی باند آلبرتی، مورخ احساسات، با استفاده از نامه‌ها و یادداشت‌های روزانه، رساله‌های فلسفی، بحث‌های سیاسی و ادبیات پزشکی از قرن هجدهم تا کنون، استدلال می‌کند که تنهایی یک پدیده غیرتاریخی و جهانی نیست. این در واقع یک احساس مدرن است: تا قبل از سال 1800، زبانی برای بیان آن وجود نداشت. و در جایی که تنهایی مشخص می شود، همیشه بد نیست، بلکه یک حالت عاطفی پیچیده است که بر اساس طبقه، جنسیت، قومیت و تجربه متفاوت است.
با نگاهی به مطالعات موردی آموزنده مانند سیلویا پلات، ملکه ویکتوریا و ویرجینیا وولف، سرگذشت تنهایی، ظهور تنهایی را به عنوان یک حالت احساسی مدرن و تجسم یافته ترسیم می کند.

کتاب سرگذشت تنهایی

فی باوند آلبرتی
فی باند آلبرتی (متولد 1971) یک مورخ فرهنگی بریتانیایی در زمینه جنسیت، احساسات و پزشکی، و استاد تاریخ مدرن و عضو رهبران آینده UKRI در کینگز کالج لندن است، جایی که او PI of Interface و مدیر مرکز فناوری و بدن است. او قبلاً استاد تاریخ مدرن در دانشگاه یورک بود. باند آلبرتی عضو انجمن تاریخ سلطنتی (FRHistS) و پیش از این رهبر آینده بنیاد در بنیاد علم و فناوری است.
نکوداشت های کتاب سرگذشت تنهایی
A compassionate, wide-ranging study
یک مطالعه دلسوزانه و گسترده
Guardian Guardian

Maybe loneliness is a 21st-century epidemic, a modern illness requiring an urgent response, but itâs also so much more than that
شاید تنهایی یک بیماری همه گیر قرن بیست و یکمی باشد، یک بیماری مدرن که نیاز به پاسخ فوری دارد، اما همچنین بسیار بیشتر از این است.
Sophie McBain, The New Statesman

قسمت هایی از کتاب سرگذشت تنهایی (لذت متن)