کتاب فنون درمان روان پویشی

Psychodynamic Therapy Techniques
کد کتاب : 106191
مترجم :
شابک : 978-6002503251
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 397
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب فنون درمان روان پویشی اثر برایان ای. شارپلس

درمان روان پویشی دارای پایه شواهد رو به رشدی است، مقرون به صرفه است و ممکن است مکانیسم های منحصر به فردی برای تغییرات بالینی داشته باشد. با این حال، کسب شایستگی در این رویکرد عموما مستلزم آموزش گسترده و تسلط بر ادبیات بزرگ و پیچیده است.
این کتاب با ادغام نظریه بالینی و یافته‌های پژوهشی، راهنمایی‌های جامع اما عملی در مورد مداخلات اصلی تمرین روان پویشی معاصر ارائه می‌کند. فصل‌های اولیه «مقام» روان پویشی را توصیف می‌کنند و ابزار موثر شناسایی و درک مشکلات بالینی را نشان می‌دهند. بعدا، این کتاب چگونگی پرسش، شفاف‌سازی، مقابله و تفسیر مطالب بیمار و همچنین ارزیابی تأثیرات بالینی مداخلات را شرح می‌دهد. با در اختیار داشتن این ابزارهای اساسی، این کتاب تکنیک‌های روان‌درمانی «کلاسیک» را با شش مجموعه مداخلات حمایتی تکمیل می‌کند که برای بیماران با عملکرد پایین‌تر یا کسانی که در بحران حاد هستند مفید است. تکنیک‌های درمان روان‌ پویشی، همراه با دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در مورد نحوه آماده‌سازی تکنیک‌ها و همچنین طرح‌های بالینی متعدد برای نشان دادن استفاده از آن‌ها در محیط‌های بالینی، به‌طور موثری این رویکرد مهم در درمان را ابهام می‌کند و به پزشکان کمک می‌کند تا آنها را به‌طور موثرتری در درمان به کار ببرند. این کتاب طیف گسترده ای از بیماران و مشکلات را شامل می شود.

کتاب فنون درمان روان پویشی

برایان ای. شارپلس
برایان شارپلس یک روانشناس و محقق بالینی مجاز است. او در حال حاضر دانشیار مدعو روانشناسی در کالج سنت مری مریلند و پژوهشگر مدعو در گلداسمیتز، دانشگاه لندن است.
نکوداشت های کتاب فنون درمان روان پویشی
Brian Sharpless presents a thoroughly up-to-date and unusually well-balanced view of modern psychodynamic therapy.
برایان شارپلس دیدگاه کاملا به روز و متعادلی از درمان روان پویشی مدرن ارائه می دهد.
Stanley B. Messer

قسمت هایی از کتاب فنون درمان روان پویشی (لذت متن)