کتاب زنی از طنجه

Tangerine
کد کتاب : 112315
مترجم :
شابک : 978-6223121180
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب زنی از طنجه اثر کریستین منگن

آخرین فردی که آلیس شیپلی از زمان ورود به طنجه با همسر جدیدش انتظار داشت ببیند، لوسی میسون بود. پس از تصادف در بنینگتون، این دو دوست - که زمانی هم اتاقی جدانشدنی بودند - بیش از یک سال بود که با هم صحبت نکرده بودند. اما لوسی آنجا بود و سعی می کرد همه چیز را درست کند و به ریتم های قدیمی خود بازگردد. شاید آلیس باید خوشحال باشد. او با زندگی در مراکش سازگار نشده است، زیرا از اینکه به شهرهای شلوغ و گرمای طاقت‌فرسا برود ترسیده است. لوسی - همیشه بی باک و مستقل - به آلیس کمک می کند تا از آپارتمان خود بیرون بیاید و کشور را کشف کند. اما به زودی یک احساس آشنا شروع به غلبه بر آلیس می کند - او احساس می کند که در هر لحظه توسط لوسی کنترل شده است. سپس شوهر آلیس، جان، ناپدید می شود و آلیس شروع به زیر سوال بردن همه چیز اطرافش می کند.

این کتاب «زنی از طنجه» آنقدر مملو از تصاویر و جذابیت های عجیب و غریب، آنقدر پر از جزئیات دقیق و مهارت خارق العاده است که نفس شما را کاملا بند می آورد.

کتاب زنی از طنجه

کریستین منگن
کریستین مانگان دارای مدرک دکترای زبان انگلیسی از دانشگاه کالج دوبلین است، جایی که پایان نامه او بر ادبیات گوتیک قرن هجدهم متمرکز بود، و مدرک MFA در داستان نویسی از دانشگاه مین جنوبیگرفته است. Tangerine اولین رمان اوست.
نکوداشت های کتاب زنی از طنجه
One book to add to your must-read list this spring.
کتابی که در بهار امسال باید به فهرست خواندنی هایتان اضافه کنید.
Parade

A searing, propulsive story about female friendship gone awry.
داستانی دلخراش و مهیج در مورد دوستی زنانه که به اشتباه افتاده است.
Bustle

قسمت هایی از کتاب زنی از طنجه (لذت متن)