کتاب بر کرانه های زمان

At the Edge of Time: Exploring the Mysteries of Our Universe’s First Seconds
کنکاشی در اسرار نخستین ثانیه های خلقت عالم
  • 15 % تخفیف
    214,000 | 181,900 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سبزان سبزان
    نویسنده:
کد کتاب : 115063
مترجم :
شابک : 978-6001176821
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب بر کرانه های زمان اثر دن هوپر

دانشمندان در چند دهه گذشته اکتشافات مهمی در مورد چگونگی تکامل کیهان ما در 13 میلیارد سال گذشته انجام داده اند. اما یک شکاف مهم در دانش ما وجود دارد: ما هنوز در مورد آنچه در ثانیه های اول پس از انفجار بزرگ اتفاق افتاد، اطلاعات بسیار کمی داریم. بر کرانه های زمان بر آنچه اخیرا آموخته‌ایم تمرکز می‌کند و هنوز در تلاش برای درک این مهم‌ترین و مرموزترین دوره زمانی در آغاز تاریخ کیهانی هستیم.
دن هوپر با کاوش در علم کیهان‌ شناسی، بسیاری از سوالات خارق‌العاده و گیج‌کننده‌ای را که دانشمندان درباره منشا و ماهیت جهان ما می‌پرسند، شرح می‌دهد. ما ممکن است در نهایت بدانیم که چگونه ماده تاریک در اولین لحظات جهان ما شکل گرفته است، و با تلسکوپ های جدید، از دوران تورم کیهانی که منجر به ایجاد جهان ما به شکلی که ما می شناسیم پرده برداریم.

کتاب بر کرانه های زمان

دن هوپر
دانیل وین هوپر (زاده 16 دسامبر 1976) کیهان شناس و فیزیکدان ذرات آمریکایی است که متخصص در زمینه های ماده تاریک، پرتوهای کیهانی و اخترفیزیک نوترینو است. او یک دانشمند ارشد در آزمایشگاه شتاب دهنده ملی فرمی و استاد نجوم و اخترفیزیک در دانشگاه شیکاگو است.هوپر نویسنده چندین کتاب است، از جمله کیهان تاریک: در جستجوی جرم و انرژی گمشده جهان (2006)، طرح طبیعت: ابرتقارن و جستجوی یک نظریه واحد در مورد ماده و نیرو (2008)، و در لبه زمان: کاوش در اسرار اولین ثانیه های جهان ما (2019).