کتاب ارنست همینگوی

Ernest Hemingway : A New Life
یک زندگی تازه
کد کتاب : 120568
مترجم :
شابک : 978-6009835348
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 474
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ارنست همینگوی اثر جیمز ام هاچیسون

کتاب ارنست همینگوی یک زندگی تازه، که به تازگی توسط خجسته کیهان، مترجم موفق، به چاپ رسیده‌است، ابعاد مختلف زندگی همینگوی را از جمله خاطرات اطرافیان او‌ را پوشش می‌دهد.
حتی اگر اثری از همینگوی نخوانده باشید این کتاب یک زندگی نامه جالب است که خواندنش لذت بخش است و چه بسا باعث شود باشور و شوق در پی خواندن آثار مهم همینگوی بروید.
پس حتما توصیه می‌شود برای خوانندگان آثار همینگوی، که با خواندن این کتاب با زندگی نویسنده مورد علاقه‌شان آشنا شوند و بدانند که در مسیر نوشتن کتاب‌های خود، از جمله پیرمرد و دریا، وداع با اسلحه و...چه فراز و نشیب‌هایی را طی کرده است. نویسنده‌ای که طبیعت را مهم‌ترین نیرو در زندگی می‌شمرد. در کل زندگی اش با مشکلات مختلف جنگیده است، به شکار و گاوبازی علاقه داشته است، چندبار ازدواج کرده است، در جبهه های جنگ شرکت کرده، در پاریس به روزنامه نگاری پرداخته اما در نهایت خودش با تفنگ به زندگی خودش خاتمه داده است.
بخشی از کتاب: ویژگی سال‌های آخر زندگی همینگوی مبارزه‌ی خلاقانه و دوره‌گردی هنرمندانه بود. سال‌های گردش‌های توام با خیال‌پردازی و بازگشت به گذشته و تلاش برای ایجاد خلاقیت از طریق یادآوری خاطرات گذشته و همچنین گسترش مرزهای ژانر خاطره‌نویسی و رشد هنری از طریق دگرگونی شخصی.

کتاب ارنست همینگوی