کتاب مادر کافی

Supernanny
  • 5 % تخفیف
    250,000 | 237,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: زوار زوار
    نویسنده:
کد کتاب : 1218
مترجم : مهبد ابراهیمی
شابک : 978-964-401-246-4
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مادر کافی فرزند کافی
Supernanny
کد کتاب : 99874
مترجم : مهسا تورانی
شابک : 978-6225651395
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 281
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

10 فرمان برای تربیت کودک
Supernanny
چگونه کودک خود را بهتر تربیت کنیم
کد کتاب : 86625
مترجم :
شابک : 978-9646255739
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 163
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مادر کافی اثر جو فراست

کتاب مادر کافی، اثری نوشته ی جو فراست است که اولین بار در سال 2005 به چاپ رسید. خبر خوش برای پدرها و مادرها این است که جو فراست، راه حل همه ی اضطراب های ناشی از رفتار و تربیت کودکان را می داند. متدهای ساده اما کاربردی فراست در این کتاب، راهکار درک و حل تمامی مشکلات مربوط به کودکان (غذا خوردن، حمام رفتن، زمان خواب، شب ادراری، انجام تکالیف، رقابت های حسادت آمیز، رفتارهای پرخاشگرانه و بسیاری چیزهای دیگر) را برای والدین فراهم می آورد. در زمانه ای که پدرها و مادرها با انواع و اقسام مشکلات روزافزون رو به رو هستند و خیلی از اوقات مجبورند به فرمان های کودکان شان گوش فرا دهند، کتاب مادر کافی با ارائه ی راهکارهایی پایه ای و رفتارشناسانه می تواند نظم و هماهنگی را به خانه ی مخاطبین خود بازگرداند.

کتاب مادر کافی


ویژگی های کتاب مادر کافی

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

جزو فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

جو فراست
جوآن فراست، زاده ی 27 جون 1971، برنامه ساز تلویزیونی و نویسنده ی انگلیسی است.فراست در جنوب غربی لندن بزرگ شد. او به گفته ی خود، دوران کودکی شاد و فعالی داشت و عاشق رفتن به موزه های مختلف بود. فراست در سال 1994، مادرش را به دلیل ابتلا به سرطان از دست داد. او به خاطر شغل خود (اجرای یک برنامه ی تلویزیونی پرطرفدار مربوط به تربیت کودکان)، سفرهای زیادی می کند. فراست از سال 2014 به همراه همسرش در اورنج کانتی واقع در کالیفرنیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب مادر کافی
With practical, road-tested methods.
با روش هایی کاربردی و آزموده شده.
Amazon Amazon

Deeply effective.
عمیقا تأثیرگذار.
Parents

It makes parenting to be more of a joy.
این اثر، لذت پدر و مادر بودن را بیشتر می کند.
Thrift Books

قسمت هایی از کتاب مادر کافی (لذت متن)
در ابتدا یادآور می شویم پس از تولد فرزندتان، خوابیدن تا دیروقت را به خاطرات بسپارید و آن را فراموش کنید. اگر کودکتان صبح ها زود بیدار می شود، در صورت امکان ساعت خواب خودتان را تغییر دهید تا زودتر از حد معمول از خواب بیدار شوید و مشکل حل شود چون اگر فرزندتان سحرخیز باشد، نگه داشتن او در رختخواب کار راحتی نخواهد بود. این کار، عملی ترین و بهترین راه برای حل این مشکل است.

اگر نمی توانید زودتر بیدار شوید یا کودک خیلی زود از خواب بر می خیزد، او را تا رختخوابش همراهی کنید و به او یادآور شوید که الان برای بیدار شدن بسیار زود است. اگر قصد ندارد بخوابد، به او اجازه دهید در رختخواب با اسباب بازی هایش بازی کند تا زمان بلند شدن فرا برسد. این کار مشابه شیوه ی ماندن در رختخواب است که دسترسی بچه را به والدین محدود می سازد. این روش برای مادرانی که زود بیدار می شوند تا به کارهای منزل رسیدگی کنند اما کودکشان هم زود بیدار شده و مانع کار آنان می شود، بسیار مثر ثمر است.