کتاب سقوط فرشتگان

Falling Angels
کد کتاب : 12464
مترجم :
شابک : 978-600-229-423-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 297
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب سقوط فرشتگان اثر تریسی شوالیه

کتاب سقوط فرشتگان، رمانی نوشته ی تریسی شوالیه است که اولین بار در سال 2001 منتشر شد. این رمان به ماجرای فراز و نشیب زندگی دو خانواده در سال های ابتدایی قرن بیستم در انگلستان می پردازد، در زمانی که مرگ ملکه بر جامعه ی در حال تغییر کشور سایه افکنده است. داستان این کتاب که از نقطه نظرهایی گوناگون—زنان و شوهران، دوستان و عاشقان، اربابان و خدمتگزاران، و پسر یک قبرکن--روایت می شود، دربردارنده ی همان توصیفات باشکوه و خیال انگیزی است که تریسی شوالیه در کتاب «دختری با گوشواره مروارید» به مخاطبین هدیه کرد. کتاب سقوط فرشتگان را می توان یک شاهکار خیره کننده ی دیگر از نویسنده ای دانست که نیویورک تامیز، لقب «استاد صداها» را به او داده است.

کتاب سقوط فرشتگان

تریسی شوالیه
تریسی شوالیه، زاده ی 19 اکتبر 1962، نویسنده ی دورگه ی انگلیسی/آمریکایی و خالق رمان های تاریخی است. او در سال 1980 از دبیرستان چوی چیس در ماری لند فارغ التحصیل شد. تریسی پس از گذراندن دوره ی کارشناسی در رشته ی زبان انگلیسی، به انگلستان مهاجرت کرد و در صنعت نشر مشغول به فعالیت شد. او در سال 1993 به تحصیل در رشته ی نویسندگی خلاق پرداخت و مدرک کارشناسی ارشدش را از دانشگاه آنگلیای شرقی دریافت نمود.او هشت رمان به رشته ی تحریر در آورده است و عمده ی شهرتش را با انتشار کتاب ” دختری با گوشواره ی ...
نکوداشت های کتاب سقوط فرشتگان
Tracy Chevalier once again paints a distant age with a rich and provocative palette of characters.
تریسی شوالیه یک بار دیگر با پالتی غنی و برانگیزاننده از شخصیت ها، نقشی از دورانی دور را خلق می کند.
Amazon Amazon

Entirely successful: distinct, vivid, and real.
کاملا موفق: متمایز، زنده و واقعی.
The Washington Post Book World

Brilliant...a rich story that is true to the era.
درخشان... داستانی غنی که به زمانه ی موردنظر وفادار است.
The Cleveland Plain Dealer

قسمت هایی از کتاب سقوط فرشتگان (لذت متن)
آن قبرستان لعنتی. هرگز آن جا را دوست نداشته ام. راستش اشکال از خود محل نیست. آن گورستان با آن ردیف قبرها که در پس یکدیگر سر برآورده اند، با آن سنگ قبرهای گرانیتی، ستون های هرمی مصری، مناره های قرون وسطایی، زیرستون های مربعی شکل، زنان گریان، فرشته ها و البته ظرف های خاکستر که به صورت حلزونی تا بالای تپه و نزدیکی سروهای سرافراز لبنانی چیده شده اند، فریبندگی حزن انگیزی دارد. حتی می شود گفت خیلی دلم می خواهد که چشمم به آن یادبودهای چرند هم نیفتد. نشانه هایی ریاکارانه از سطح اجتماعی خانواده ها.

نمی دونم کدوم بدتره - این که از دست داده باشمش یا این که بدونم چیزی برای از دست دادن وجود نداشته.

کیتی دوباره او را به تخت خوابش راه داده تا بتواند بیرون از آن، هر کاری دلش می خواهد بکند.