کتاب ببر رها می شود

The Tiger Rising
کد کتاب : 12930
مترجم :
شابک : 9786006499871
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد دریافت جایزه ی ملی کتاب آمریکا سال 2001

معرفی کتاب ببر رها می شود اثر کیت دی کامیلو

ببر رها می شود یک کتاب کودک است که در سال 2001 که توسط نویسنده برنده مدال نیوبری کیت دی کامیلو نوشته شده است. ببر رها می شوددر مورد یک بچه 12 ساله به نام راب هورتون است. این کتاب فینالیست جایزه ملی کتاب بود.

راب هورتون 12 ساله است و به همراه پدرش در فلوریدا زندگی می کند. راب و پدرش اخیرا پس از درگذشت مادر راب ، کارولین ، به فلوریدا نقل مکان کرده اند. راب آرام است و اغلب در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. اوضاع وقتی تغییر می کند که راب یک ببر که در جنگل در قفسی سرگردان است را می بیند. وی سپس با دختری به نام سیستین بیلی ملاقات می کند که اخیرا به همان نزدیکی نقل مکان کرده است. راب ببر را نشان او می دهد. راب ، که معمولا احساسات خود را بروز نمی دهد ، با او صمیمی می شود. سیستین اصرار دارد تا ببر را رها کند ، ولی راب نگران است که اگر انجام دهد چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد. سرانجام راب ببر را رها کرد.. .

کتاب ببر رها می شود

کیت دی کامیلو
کیت دی کامیلو، زاده ی ۲۵ مارس ۱۹۶۴ در فیلادلفیا، نویسنده ی اهل ایالات متحده امریکا است که اکثر آثارش از جمله ببر خیزان، جوایز متعددی را کسب کرده است. از سومین رمان دی کاملیو یعنی افسانه دسپراکس، انیمیشنی به همین نام ساخته شده است.او در فیلادلفیای پنسیلوانیا متولد و در کلرمونت فلوریدا بزرگ شد و در حال حاضر در مینیاپولیس مینه سوتا زندگی می کند. وی هم برای کودکان و هم بزرگسالان می نویسد و دوست دارد خود را یک قصه گو بخواند.
نکوداشت های کتاب ببر رها می شود
The author delves deeply into the psyches of her cast with carefully choreographed scenes, opting for the economy of poetry over elaborate prose. . . . DiCamillo demonstrates her versatility by treating themes similar to those of her first novel with a completely different approach. Readers will eagerly anticipate her next work.
نویسنده با صحنه های دقیق ، به روان بازیگرانش می پردازد ، و شعر را برای نثر دقیق تر انتخاب می کند. . . . دی کامیلو با استفاده از مضامین مشابه رمان اول خود با رویکردی کاملا متفاوت ، همه کاره بودن خود را نشان می دهد. خوانندگان مشتاقانه کارهای بعدی او را پیش بینی می کنند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The brief novel, which features a well realized setting and an almost palpable aura of sadness, has a certain mythic quality.
این رمان مختصر ، که دارای یک محیط به خوبی درک شده و هاله ای تقریبا قابل لمس از غم است ، از کیفیت اسطوره ای خاصی برخوردار است.
Horn Book Horn Book

قسمت هایی از کتاب ببر رها می شود (لذت متن)