کتاب مایندفولنس برای تندرستی

Mindfulness for Health: A Practical Guide to Relieving Pain, Reducing Stress and Restoring Wellbeing
راهنمایی عملی برای تسکین درد، کاهش استرس و بازیابی سلامت
کد کتاب : 129731
مترجم : اورمزد اولیایی
شابک : 978-6222543358
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب مایندفولنس برای تندرستی اثر ویدیامالا بریچ

کتاب «مایندفولنس برای تندرستی: راهنمایی عملی برای تسکین درد، کاهش استرس و بازیابی سلامت» روشی آموزشی برای بهبود سلامت روان و جسم با استفاده از تمرینات مایندفولنس (ذهن‌آگاهی) را مطرح می‌کند.
این کتاب شامل توضیحاتی در مورد مفاهیم کلیدی ذهن‌آگاهی و مزایای آن برای بهبود سلامت است و مجموعه‌ای از روش‌های ساده را نشان می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را در زندگی روزمره خود بگنجانید تا درد مزمن و رنج و استرس بیماری را کاهش دهید. آزمایش‌های بالینی نشان می‌دهد که مدیتیشن ذهن‌آگاهی می‌تواند به اندازه مسکن‌های تجویزی موثر باشد و همچنین سیستم‌های درمانی طبیعی بدن را افزایش دهد. ذهن آگاهی همچنین می تواند اضطراب، افسردگی، تحریک پذیری، خستگی و بی‌خوابی را که می‌تواند ناشی از درد و بیماری مزمن باشد، کاهش دهد.
مایندفولنس (ذهن‌آگاهی) برای تندرستی مبتنی بر برنامه‌ی تمرینی مدیتیشن منحصر به فردی است که توسط ویدیامالا بریچ برای مقابله با درد شدید آسیب نخاعی توسعه یافته است. برنامه‌ی هشت هفته‌ای که اجرای آن تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در روز زمان می‌برد اما پس اتمام این دوره، تغییرات اساسی حاصل از آن را در زندگی شخصی خود خواهید دید. این برنامه‌ی تمرینی به ده ها هزار نفر در مقابله با درد، بیماری و استرس کمک کرده است.
کتاب فوق، یک منبع ارزشمند برای همه کسانی است که به دنبال روش‌های طبیعی و کارآمد برای مدیریت درد، کاهش استرس و بهبود کیفیت زندگی خود هستند.

کتاب مایندفولنس برای تندرستی

ویدیامالا بریچ
ویدیامالا بریچ (Prudence Margaret Burch OBE) (متولد 1959)، که به طور حرفه ای به عنوان Vidyamala Burch شناخته می شود، یک معلم ذهن آگاهی، نویسنده، و یکی از بنیانگذاران Breathworks، یک سازمان بین المللی ذهن آگاهی است که به ویژه برای توسعه مدیریت درد مبتنی بر ذهن آگاهی (MBPM) شناخته شده است. انجمن درد بریتانیا "سهم برجسته او در کاهش درد" را به رسمیت شناخته است، و در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022 او در فهرست 100 تاثیرگذارترین افراد معلول در Shaw Trust Power 100 قرار گرفت.