کتاب گفت وگو با پروفسور ایگرک

Conversations with Professor Y
کد کتاب : 98306
مترجم :
شابک : 978-6220603221
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ
Conversations with Professor Y
کد کتاب : 1349
مترجم :
شابک : 978-600-820-966-9
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1955
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ اثر لویی فردینان سلین

کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ، رمانی نوشته ی لویی فردینان سلین است که نخستین بار در سال 1955 چاپ شد. «حقیقت اینه، ساده و پوست کنده... کتاب فروشی ها با بحران جدیِ کم شدنِ فروش مواجه هستند.» مصاحبه ای خیالی که داستان این رمان را به وجود می آورد، این گونه آغاز می شود؛ گفت و گویی میان مردی غیرقابل کنترل و بدبین به نام پروفسور ایگرگ و خود سلین که در این اثر، قواعد و قوانین مرسوم را به چالش می کشد و از روش های ویژه و عجیب خود در نویسندگی دفاع می کند. سلین در طول این گفت و گوی جذاب و پرحرارت، بیش از هر اثر دیگرش، به توصیف زندگی و دوران حرفه ای جنجال برانگیز خود می پردازد. اما این مصاحبه ی نه چندان مؤدبانه، خیلی زود به نمایشی عجیب تبدیل می شود زیرا پروفسور ایگرگ، هویت واقعی خود را آشکار می کند. رمان گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ، اثری به یاد ماندنی است که به شکلی منحصر به فرد به مسائلی چون تظاهر، شهرت، نهادهای قدرت و تربیت فردی و اجتماعی می پردازد.

کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ


ویژگی های کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ

از رمان های کلاسیک ادبیات فرانسه

لویی فردینان سلین
لویی فردینان سلین، با نام واقعی لویی فردینان آگوست دستوشه، زاده ی 27 می 1894 و درگذشته ی 1 جولای 1961، رمان نویس، رساله نویس و پزشک فرانسوی بود.لویی در شهر پاریس و در خانواده ای فقیر بزرگ شد. او پس از گذراندن دوران تحصیل خود که شامل سفرهایی به آلمان و انگلیس نیز بود، شغل های گوناگونی را امتحان کرد و دو سال مانده به شروع جنگ جهانی اول، به نیروهای ارتش فرانسه پیوست. سلین در زمان خدمت در جبهه ای غربی جنگ، آسیب های جدی زیادی دید که تا آخر عمر همراه او بودند اما در همین دوران، موفق به کسب مدال شجا...
نکوداشت های کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ
An eminently satisfying reading experience.
تجربه ای عمیقا رضایت بخش از مطالعه.
Queen’s Quarterly

Céline’s thoughts on literature and his life.
افکار سلین درباره ی ادبیات و زندگی خود.
Library Journal Library Journal

Essential for Celine fans, and a good introduction for the uninitiated.
ضروری برای طرفداران سلین و شروعی مناسب برای کسانی که با آثار او آشنا نیستند.
Complete Review

قسمت هایی از کتاب گفت و گوهایی با پروفسور ایگرگ (لذت متن)
چیزی مبتذل تر، عوامانه تر و منزجرکننده تر از افکار وجود ندارد! کتابخانه ها پر هستند از افکار!

مبادا حتی یک صفر از این تیراژهای دروغین 100000 و 40000 نسخه ای را باور کنید! حتی 400 تایی را! این تنها خدعه ای است برای جلب ساده لوحان! افسوس! زنهار! فقط داستان های عاشقانه و داستان هایی توی این مایه ها است که فروششان خیلی بدک نیست! و البته تا حدودی هم داستان های دنباله دار و مجموعه داستان های پلیسی... راستش، کتاب دیگر خریدار ندارد... دوره زمانه ی بدی شده! سینما، تلویزیون، لوازم خانگی، اسکوترها، اتومبیل های 2، 4 و 6 اسب بخار به فروش سخت زیان رسانده اند... و تازه، کالاهای قسطی هم هستند. تصورش را بکنید! و تعطیلات آخر هفته!... و آن تعطیلات دلپذیر دو ماه یک بار، سه ماه یک بار! و سفرهای دریایی دل انگیز! درود بر شما ای خانواده های کم درآمد! این بدهی ها را ببینید! دیگر یک پاپاسی هم نمانده!