کتاب زنی در آینه

The Woman in the Mirror
کد کتاب : 13831
مترجم :
شابک : 978-6002784797
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 455
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1947
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زنی در آینه اثر ربکا جیمز

بی نهایت ترسناک و بی نهایت نزدیک

آنچه این رمان را ترسناک می کند، تنها این نیست که محل وقوع آن مثل اکثر آثار گوتیک قصری پر رمز و راز است بلکه بخشی از ترسی که هنگام خواندن این کتاب مثل بختک به جان انسان می افتد همان تاثیری است که ادبیات گوتیک بر روانشناختی جامعه ی اروپا گذاشت. یعنی اعراض از مطلق دانستن عقل و توجه به دل یا به اصطلاح امروزی بخش ناخودآگاه وجود و جنبه های تاریک - بسیار تاریک - درون انسان است.

جنبه هایی که بی نهایت ترسناک است و بی نهایت نزدیک. آن قدر نزدیک که تصورش هم نفس آدمی را در سینه اش بس می کند.

ربکا جیمز از رمان جدید گوتیک و مدرن خود درباره خانواده ای تحت سلطه سایه ها و رازهای گذشته با نام "زنی در آینه" رونمایی کرد.
در سال 1947 ، آلیس میلر اهل لندن، پستی را در وینتربور برای مراقبت از فرزندان دوقلوی کاپیتان جاناتان دی گری قبول می کند. آلیس که تحت جادوی دی گری قرار دارد، به این باور می رسد که خانواده غم و اندوه گذشته او را شفا خواهند داد. اما پس از آن، دوقلوهای تحسین برانگیز، فریب کار و اغوا کننده می شوند. پدر آنها کینه جو و بی رحم می شود. آلیس متوجه می شود که محیط اطرافش کاملا تغییر کرده و کمی سرد شده است. چیزی بدذات از حضور او ناراحت است، چیزی که حواس او را پرت می کند و سلامتی روانی او را تهدید می کند.

کتاب زنی در آینه

ربکا جیمز
ربکا جیمز قبل از آنکه نویسنده تمام وقت شود چندین سال در صنعت چاپ فعالیت داشت، و اکنون نویسنده هشت رمان است که با نام مستعار نوشته شده اند. چیزهای مورد علاقه وی شامل پیاده روی های پاییزی ، شراب قرمز آرژانتین و عجین شدن در زمستان با یک داستان ارواح قدیمی است. او به همراه همسر و دو دخترش در بریستول زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب زنی در آینه
یک عمارت پر زرق و برق پر از ارواح، بچه های مسحور کننده، یک استاد - خطرناک و مرموز - خانه، زنی در آینه. همه اینها در کتاب هستند. داستانی است که باعث می شود موهای پشت گردن شما سیخ شود، زیرا چیزی در سایه ها و در گوشه جنب می خورد ... آن را در حالت روشن بودن تمام چراغ ها بخوانید.
New York Times New York Times

گیرا ، مرعوب کننده، و مرموز... سبک کاملا هیجان انگیز گوتیک.
New York Times New York Times

نوشته شده با ظرافت بالا و بسیار دلنشین.
Emylia Hall

قسمت هایی از کتاب زنی در آینه (لذت متن)
عشق. عشق پوسیده، لکه دار، و نفرت انگیز. عشق برای احمق ها است، به جهنم محدود می شود. من از خیانت های بویناک آن بیزارم. از پوسته ترحم انگیزی که از من ساخته خشمگین می شوم.