کتاب سوداگران پوست

The Fur Country
  • 15 % تخفیف
    55,000 | 46,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 1470
مترجم :
شابک : 978-600-5955-86-6‮
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1873
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

ژول ورن از برترین و پرفروش ترین نویسندگان ادبیات فرانسه

معرفی کتاب سوداگران پوست اثر ژول ورن

کتاب سوداگران پوست، رمانی نوشته ی ژول ورن است که اولین بار در سال 1873 منتشر شد. در سال 1859، ستوان هابسون و سایر اعضای شرکت خلیج هادسون به مناطق شمال غربی کانادا در کرانه ی اقیانوس منجمد شمالی می روند. این ناحیه، منابع طبیعی بسیار غنی و حیات وحش بسیار متنوعی را در خود جای داده است. هابسون و همراهانش در آن جا، مقری را درست می کنند اما پس از مدتی، زلزله ای به وقوع می پیوندد که قوانین و چرخه ی طبیعی آن ناحیه را کاملاً دگرگون می کند. آن ها درمی یابند که شرایط از آنچه فکرش را می کردند، عجیب تر است و اگر می خواهند از این مأموریت جان سالم به در ببرند، باید از تمام توانایی های خود استفاده کنند.

کتاب سوداگران پوست

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
نکوداشت های کتاب سوداگران پوست
A classic adventure novel by Jules Verne.
یک رمان ماجراجویانه ی کلاسیک از ژول ورن.
Barnes & Noble

An exciting, informative and entertaining read for readers of all ages.
داستانی هیجان انگیز، آموزنده و سرگرم کننده برای مخاطبین در تمام سنین.
Loyal Books

A tale filled with adventures.
داستانی آکنده از ماجراجویی.
Sumner & Stillman

قسمت هایی از کتاب سوداگران پوست (لذت متن)
کاپیتان کروانتی در هفدهم مارس 1859 در قلعه ی رلیانس، شب نشینی نه چندان مجللی بر پا کرده بود. سالنی که با کنده های جنگلی به شکل زیبایی تزیین شده بود و دو نورافکن تمام محیطش را روشن می کرد. پنجره ها کوچک و یخ زده و کدر بودند اما به وسیله ی پرده های نسبتا زیبایی پوشانده شده، و کف سالن هم با الوارهایی که به دقت کنار هم چیده شده بودند، فرش شده بود.

زنی همانند مردان مصمم به مسافرتی شده بود که کاشفین بسیاری از آن صرف نظر کرده بودند. او برنده ی جایزه ی جامعه ی سلطنتی بود و زن دیگری به نام ماج را به عنوان خدمتگزار همراه خود آورده بود. زنی اسکاتلندی که فقط کارهای خانم بارنت را انجام می داد، و بارنت هم با مهربانی فراوان او را محترم می شمرد و به نظر می رسید که با هم باشند.