کتاب آخرین مستعمره

The Last Colony
جنگ پیرمرد 3
کد کتاب : 1477
مترجم :
شابک : 978-600-182-224-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سومین جلد از مجموعه جنگ پیرمرد

نامزد جایزه هوگو

از کتاب های پرفروش علمی تخیلی در آمریکا

معرفی کتاب آخرین مستعمره اثر جان اسکالزی

کتاب آخرین مستعمره، رمانی نوشته ی جان اسکالزی است که اولین بار در سال 2007 انتشار یافت. جان پِری روزهای حضور در جنگ را پشت سر گذاشته و اکنون مسئول یکی از دهکده های مستعمرات انسانی در سیاره ای دوردست است. او به همراه همسرش، جِین، به زراعت می پردازد، به دعواها و شکایت های ساکنین دهکده رسیدگی می کند و از مشاهده ی بزرگ شدن دخترخوانده اش لذت می برد. اوضاع به همین منوال پیش می رود تا این که گذشته ی جان و همسرش، آن ها را مجبور می کند که دوباره به دنیای جنگ بازگردند. آن ها رهبران مستعمره ی جدیدی می شوند که قرار است بخشی از ساکنین همه ی سیاره های بزرگ متعلق به انسان ها را در خود جای دهد. به پایان رساندن این مأموریت، جان و جِین را دوباره به دنیای سیاست ها، خیانت ها و جنگ های میان ستاره ای خواهد کشاند.

کتاب آخرین مستعمره

جان اسکالزی
جان اسکالزی، زاده ی 10 می 1969، نویسنده ی آمریکایی داستان های علمی تخیلی و رئیس سابق «انجمن نویسندگان داستان های علمی تخیلی و فانتزی آمریکا» است.اسکالزی از همان دوران کودکی، شیفته ی داستان های علمی تخیلی و معمایی بود و همین موضوع او را به سمت نوشتن این داستان ها سوق داد. او در سال 1991 در رشته ی فلسفه از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شد. اسکالزی نویسندگی حرفه ای را در سال 1990 و در زمانی آغاز کرد که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود و به صورت پاره وقت برای روزنامه ی the Chicago Sun-Times کار می کرد.
نکوداشت های کتاب آخرین مستعمره
Captivating.
مسحورکننده.
Booklist Booklist

Entertaining.
سرگرم کننده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

With strong characterization and engaging themes.
با شخصیت پردازی قوی و تم هایی جذاب.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب آخرین مستعمره (لذت متن)
به نظر میاد که خوب می تونم به زبون سیاست مدارها صحبت کنم. ظاهرا اینجا یه مزیته که کمی از نظر اجتماعی عقب مونده باشی، و این بدون شک اصلی ترین ویژگی نیروهای ویژه است.

نوجوون ها ممکنه گاهی کم عقل و نادون باشن، اما رفتارشون رو مطابق با نشونه هایی که از بزرگترها دریافت می کنن، شکل می دن.

کار من اینه که دشمن وفادار تو باشم.