کتاب پس از کودتا

After the Coup
جنگ پیرمرد 5
کد کتاب : 1479
مترجم :
شابک : 978-600-182-276-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 181
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

پنجمین جلد از مجموعه جنگ پیرمرد

از کتاب های پرفروش علمی تخیلی در آمریکا

فیلمی بر اساس این مجموعه ساخته خواهد شد.

معرفی کتاب پس از کودتا اثر جان اسکالزی

کتاب پس از کودتا، اثری نوشته ی جان اسکالزی است که نخستین بار در سال 2010 چاپ شد. این کتاب جذاب، دربردارنده ی پنج داستان کوتاه است که در جهان مجموعه ی «جنگ پیرمرد» می گذرد و مخاطبین را به دل جزئیات این دنیا می برد. در کهکشانی که شعله ی جنگ ها و دشمنی هایی خشونت آمیز و مرگبار برپاست، به کارگیری دیپلماسی و گفت و گو با نژادهای مختلف (البته در صورت امکان) از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین خاطر، اگر یکی از افسران «نیروی اتحاد مستعمراتی» باشید و در یک مأموریت دیپلماتیک میان سیاره ای انجام وظیفه کنید، باید انتظار مواجهه با سختی هایی جان فرسا و شرایطی غیرمنتظره را داشته باشید.

کتاب پس از کودتا

جان اسکالزی
جان اسکالزی، زاده ی 10 می 1969، نویسنده ی آمریکایی داستان های علمی تخیلی و رئیس سابق «انجمن نویسندگان داستان های علمی تخیلی و فانتزی آمریکا» است.اسکالزی از همان دوران کودکی، شیفته ی داستان های علمی تخیلی و معمایی بود و همین موضوع او را به سمت نوشتن این داستان ها سوق داد. او در سال 1991 در رشته ی فلسفه از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شد. اسکالزی نویسندگی حرفه ای را در سال 1990 و در زمانی آغاز کرد که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود و به صورت پاره وقت برای روزنامه ی the Chicago Sun-Times کار می کرد.
نکوداشت های کتاب پس از کودتا
With great stories.
با داستان هایی عالی.
Amazon Amazon

Brilliant and fun.
درخشان و سرگرم کننده.
Library Thing

قسمت هایی از کتاب پس از کودتا (لذت متن)
«مشت خوردن رو چقدر خوب بلدی؟» «می دونی، یه گفت و گو بعد از سوالی مثل این، می تونه به جاهای مختلفی کشیده بشه که هیچ کدومشون پایان خوبی ندارن.»

وقتی شما به سمت سیاره راه افتادید و فرصت این رو دارید که هوای واقعی رو تنفس کنید و نور واقعی خورشید رو ببینید، من باید توی این فضاپیمای لعنتی بمونم، به تکنسین هاتون آموزش بدم و کتاب بخونم. اتفاقا تا الان بد هم پیش نرفته. به تازگی «آنا کارنینا» رو تموم کردم.