کتاب کتابچه تمرین ژرفای زن بودن

The Heroine's Journey Workbook
(راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده
کد کتاب : 14839
مترجم :
شابک : 978-6006268019
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتابچه تمرین ژرفای زن بودن اثر مورین مورداک


کتابچه تمرین ژرفای زن بودن (راهکارهای عملی جهت دستیابی به زنانگی گمشده) تلاش اسطوره ای زن برای التیام زخم عمیق طبیعت زنانه اش در سطح شخصی ، فرهنگی و معنوی را نشان می‌دهد. او این سفر روحی و روانی را برای کامل شدن انجام می دهد و تمام بخشهای طبیعت خود را با هم ادغام می کند. گاهی اوقات سفر آگاهانه است ، اما در بسیاری از موارد اینطور نیست.

این کتاب کار به گونه ای طراحی شده است که خواننده را آگاهانه در مراحل مختلف سفر قهرمان هدایت کند. بر اساس کارگاه هایی که نویسنده با زنان در هر سنی انجام داده است ، می توان از آن به صورت جداگانه یا گروهی استفاده کرد. خواننده هر مرحله از سفر را بررسی می کند و و افسانه هایی را که این تجربیات کهن الگویی را روشن می کند ، بررسی می کند: جدایی از زنانگی ، که در آن زن در هویتی در فرهنگ تعریف شده مردانه جستجو می کند. جاده آزمایشات ، که در آن او اسطوره های حقارت زن ، وابستگی و عشق رمانتیک را به چالش می کشد. معنویات ، احساس از دست دادن خود در مبارزه برای دستیابی به موفقیت. اشتیاق فوری برای برقراری ارتباط مجدد با زنان و التیام شکاف مادر و دختر. ازدواج مقدس ، زمانی اتفاق می افتد که او یاد می گیرد تمام جنبه های خود را ادغام و متعادل کند. این فصلها شامل سوالاتی برای تأمل در خود است.

کتاب کتابچه تمرین ژرفای زن بودن

مورین مورداک
مورین مورداک متولد سال 1945 در آمریکاست. او روانکاو خانواده است و در کشورهای مختلف تدریس می‌کند. مورداک با آثار معروفش از جمله «کمال زن بودن»، دختر بابا و دیگر کتاب‌هایش حالا نویسنده‌ای بین المللی است. اغلب کتاب‎هایی که مورین مورداک نوشته است در حوزه زنان است.او بیشت‌تر بر اساس تئوری روانشناسی تحلیلی پرفسور یونگ کتاب‌های خود را می‌نویسد و در حال حاضر با بازتاب مثبت جهانی رو به رو شده است.مورداک عضو هیئت مدیره ی چند موسسه‌ی روانشناسی است. از ک...
دسته بندی های کتابچه تمرین ژرفای زن بودن
نکوداشت های کتابچه تمرین ژرفای زن بودن
We'd better get working! And this workbook is a great tool, for individuals or for groups.
بهتر است دست به کار شویم! و این کتاب کار یک ابزار عالی است ، برای افراد یا گروه ها.
NAPRA ReView

قسمت هایی از کتابچه تمرین ژرفای زن بودن (لذت متن)
اما پیش از شروع بررسی عمیق مراحل سفر قهرمانی، باید به تعاریف متغیر قهرمانی و این که افسانه های فرهنگی چه اثری بر درک و برداشت ما از خود به عنوان زن گذاشته اند، بپردازیم. نقش زن قهرمان به معنی انجام کارهای بزرگ به بهای به خطر انداختن سلامت، امنیت و روابط خود بوده است (ژاندارک و فلورانس نایتینگل را در نظر بگیرید. زنانی که می توانستند«هر کاری را انجام دهند و برای همه مردم همه چیز باشند»، ستایش و تحسین می شدند؛ حتی اگر پاداش اقتصادی نمی گرفتند.

تمرکز آن ها روی انجام وظیفه و خدمت بود؛ هرچه بیشتر کار می کردند و تعداد بیشتری از وظایف نوشته شده در فهرست خود را خط می زدند، احساس می کردند ارزش بیشتری به دست آورده اند. الگوی زن خوش لباسی که با مهارت تمام وظایف مدیریتی خود را در محل کار و وظایف خانه داری و بچه داری را در خانه انجام می دهد هدف بسیاری از زنان جوان به خصوص در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی شد.