کتاب قاتلان در آینه

The Kip Brothers
  • 12,500 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 1498
مترجم :
شابک : 978-964-2621-42-2‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1902
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

ژول ورن از برترین و پرفروش ترین نویسندگان ادبیات فرانسه

معرفی کتاب قاتلان در آینه اثر ژول ورن

کتاب قاتلان در آینه، رمانی نوشته ی ژول ورن است که اولین بار در سال 1902 به چاپ رسید. کارل و پیتر کیپ که در جزیره ای دورافتاده در دریاهای جنوب گیر افتاده اند، به وسیله ی یک کشتی نجات پیدا می کنند. اما آن ها بعد از کمک به آرام کردن اوضاع کشتی پس از دعوایی میان خدمه، ناگهان متوجه می شوند که به اتهام قتل ناخدا مورد محاکمه قرار خواهند گرفت. ورن در این رمان که یکی از آخرین داستان های او به شمار می آید، کاوشی هیجان انگیز در اقیانوس آرام جنوبی را با داستانی درباره ی اشتباهات در قضاوت و صدور حکم در هم می آمیزد که یادآور «ماجرای دریفوس» است؛ ماجرایی که آن را رسواکننده ترین رویداد قضایی فرانسه به حساب می آورند.

کتاب قاتلان در آینه

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
نکوداشت های کتاب قاتلان در آینه
It will delight Verne enthusiasts.
این اثر، برای علاقه مندان به ورن بسیار لذت بخش خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A breathtaking story.
داستانی نفسگیر.
Huffington Post

قسمت هایی از کتاب قاتلان در آینه (لذت متن)
زلاندنو در آتش تب طلا می سوزد.اینک چهل و شش سال از تاریخ اشتغال این سرزمین توسط بریتانیای کبیر می گذرد-رویدادی که منجر به وابستگی آن به «کال» جدید جنوب شده است-و به عبارت بهتر، سی و دو سال بعد از استقرار در مستعمرات سلطنتی و سپس جدایی و تجزیه از آن و حکومت خود مختاری.

از هشت ملوان این کشتی، تنها چهار نفر باقی مانده و چهار دریانورد فرار را بر قرار ترجیح داده بودند. اینک دوازده ساعت از زمانی که کشتی را ترک کرده بودند، می گذشت و تا این زمان از «دوندن» به قدر کافی دور شده و به سوی معادن طلا پیش می رفتند. ناخدا که که کشتی را بار زده و آماده حرکت بود، اکنون باید جای خالی رفتگان را پر کند، اما نه پیشنهاد دستمزد گزاف و نه چشم انداز سفر چند ماهه نتوانسته بود هیچ ملوانی را جلب کند. او بیم این را داشت مبادا این چند نفر باقیمانده نیز به بهانه ای کشتی را ترک کنند و بگریزند و به رفقایشان بپیوندند.