کتاب چگونه مرور کتاب بنویسیم

Writing Reviews for Readers' Advisory
کد کتاب : 15076
مترجم :
شابک : 978-6008091141
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 166
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی چگونه مرور کتاب بنویسیم اثر برد هوپر

بر اساس مجموعه ای از کارگاه های آموزشی هوپر که به کتابخانه های عمومی سراسر کشور ارائه می شود ، نوشتن نظرات برای خوانندگان در مورد یک کتاب بسیار مهم است. در فصل های کتاب «چگونه مرور کتاب بنویسیم» مباحثی از جمله تفاوت بین نقد و بررسی مورد بحث قرار می گیرد. در این کتاب اشاره می شود که یک فرد چگونه می تواند در مروری که بر یک کتاب می نویسد سطح کیفیت نوشته خود را بالا ببرد. در پاراگراف های کوتاهی بتواند شاکله اصلی متن را حفظ کند و در عین حال همان مطالب را با یک انرژی منحصر بفرد همراه کند.

چه چیزی باعث می شود که یک مرور خوب بنویسیم؟ نقل قولها از نظرات ، داستانهای شخصی و حکایات و نمونه های خود هوپر به این کتاب اضافه شده است تا که خواننده بتواند با مواردی به عنوان مثال آشنا شود. در پیوست ها ، هوپر تفاوت بین مرور و حاشیه نویسی را توضیح می دهد.
برد هوپردریافت کننده جایزه Louis Shores در سال 2015 بود.
متن هوپر عمدتا توصیه های خود را به کسانی که برای رسانه های مختلف یا نشریاتی که با کتاب خوان ها طرف هستند،ارائه می دهد. این کتاب «چگونه مرور کتاب بنویسیم» برای هرکسی که قصد دارند عنوان / نقش داور کتاب را به خود اختصاص دهد ، توصیه های بسیار خوبی دارد

کتاب چگونه مرور کتاب بنویسیم

برد هوپر
برد هوپر متولد سال 1966 ویراستار سابق کتاب در بزرگسالان در بوک لیست است. او دریافت کننده جایزه لوئیز شورز در سال 2015 برای بررسی عالی بود.وی کارشناس تاریخ، جغرافیا، حق امتیاز و هنر داستان کوتاه است.
دسته بندی های چگونه مرور کتاب بنویسیم
قسمت هایی از چگونه مرور کتاب بنویسیم (لذت متن)
کتابخانه ها معمولا وب سایت دارند. وب سایت ها به مهم ترین منبع یا اگر دوست دارید، پخش کننده اطلاعات مربوط به کتابخانه تبدیل شده اند، اطلاعاتی نظیر اینکه چه عناوین جدیدی وارد کتابخانه شده است. اعلام این چنینی «عناوین تازه رسیده» فقط به صورت فهرستی ساده از عنوانها نیست، بلکه به شکل مرورهای کوتاه _ ولی معتبر و مفید درمی آید. عموما این مرورها را کارکنان کتابخانه می نویسند

برای اعلام عناوین تازه رسیده چه جایی بهتر از این وبلاگ است؟ در اینجا هم فهرستی ساده از عنوان های جدید کفایت نمی کند. درج خلاصه ای از عناوین تازه رسیده در وبلاگ نیز مستلزم نوشتن مرور است که قطعا این کار را مدیر وبلاگ یا دیگر کارکنان انجام میدهند. اما تفاوت بحث وبلاگی درباره عناوین تازه رسیده دقیقا در همین است: بحث. مدیر وبلاگ باید مرورهایی را که کارکنان برای وب سایت نوشته اند ارائه دهد و، به جز این کار، آنها را به چیزی بیش از گزارشی شفاهی» بسط دهد.