کتاب شهر شیشه ای

City of Glass
کد کتاب : 117827
مترجم :
شابک : 978-6007721278
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

شهر شیشه ای
City of Glass
نامزد جایزه ی ادگار برای بهترین رمان در سال 1986
  • 26,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 3821
مترجم :
شابک : 9786003531239
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

شهر شیشه ای
City of Glass
  • 26,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 15255
مترجم :
شابک : 978-9643691318
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شهر شیشه ای اثر پل استر

از پل آستر، نویسنده کتاب آینده 4 3 2 1: یک رمان - اولین اثر داستانی او، جلد اول از مجموعه رمان های تحسین شده او "سه گانه نیویورک"
شهر شیشه‌ای که نامزد جایزه ادگار برای بهترین راز سال شد، سه‌گانه رمان‌های جذاب نیویورک را افتتاح می‌کند که دنیای کتاب واشنگتن پست آن‌ها را به عنوان «چشم خصوصی پسا اگزیستانسیالیستی» طبقه‌بندی کرده است... گویی کافکا درگیر این رمان شده است. در نتیجه یک تماس تلفنی عجیب در نیمه های شب، کوین، نویسنده کتاب های پلیسی و جنایی، درگیر پرونده ای می شود که گیج کننده تر از هر چیزی که ممکن است نوشته باشد. پل آستر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، طنز سیاه را با تعلیق مانند هیچکاک در شهر شیشه ای ترکیب می کند.
پال بنجامین آستر (به انگلیسی: Paul Benjamin Auster) رمان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر و مترجم آمریکایی است. او متولد نیوآرک، نیوجرزی است. شهرت او بیشتر به خاطر مجموعهٔ سه‌گانه نیویورک است. همچنین از فیلم‌نامه‌های او می‌توان به لولو روی پل اشاره کرد. کتاب‌های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده‌است.

کتاب شهر شیشه ای

پل استر
پل استر، زاده ی 3 فوریه ی 1947، نویسنده ای آمریکایی است. استر پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کلمبیا در سال 1970، به پاریس رفت و به ترجمه ی آثار ادبی فرانسوی روی آورد. او از زمان بازگشت خود به آمریکا در سال 1974، کتاب های شعر، مقاله و رمان های متعددی را به چاپ رسانده است. آثار پل استر به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب شهر شیشه ای
Remarkable. . .the book is a pleasure to read, full of suspense and action. .
قابل توجه. . .کتاب خواندنی لذت بخش است، پر از تعلیق و عمل. .
 New York Times Book Review New York Times Book Review

Exhilarating. . .A brilliant investigation of the storyteller’s art, guided by a writer-detective who’s never satisfied with just the facts.
نشاط آور. . .تحقیق درخشان در مورد هنر داستان نویس، با هدایت یک نویسنده-کارآگاه که هرگز فقط به واقعیت ها قانع نمی شود.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

قسمت هایی از کتاب شهر شیشه ای (لذت متن)
نیویورک فضایی بی انتها بود، هزارتویی از مکان های بی انتها . و مهم نبود چقدر راه می رفت و چقدر محله ها و خیابان های شهر را می شناخت، همیشه احساس می کرد گم شده است. نه فقط در شهر بلکه در خود هم گم شده بود. هر بار که قدم می زد، احساس میکرد گویی خود را به جا می گذارد و با تسلیم شدن به چرخش خیابان ها، با تقلیل خویش به چشمی نظاره گر، قادر می شد از اجبار فکر کردن بگریزد و این بیش از هر چیز لحظه ای آرامش و خلئی درونی و خوشایند برایش به همراه داشت. دنیا بیرون از وجودش، در اطرافش و روبه رویش بود و با چنان سرعتی تغییر می کرد که امکان نداشت به چیزی بیش از المحهای فکر کند. تحرک اصل بود، گذاشتن قدمی از پس قدم دیگر و آزاد گذاشتن خویش تا حرکت تن خود را دنبال کند. از بی هدف گشتن، همه ی مکان ها مثل هم شدند و دیگر مهم نبود که کجاست. در بهترین حالت می توانست حس کند که هیچ جا نیست.