کتاب سکوت

Silence
کد کتاب : 15704
مترجم :
شابک : 978-6007439579
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

برنده جایزه تانیزاکی سال 1966

معرفی کتاب سکوت اثر شوساکو اندو

ژاپن در قرن هفدهم: دو کشیش مسیحی پرتغالی به کشوری که دشمن مذهبشان است سفر می کنند جایی که اربابان فئودال، مومنان را مجبور می کنند که اعتقاداتشان را انکار کنند. در نهایت دستگیر و وادار می شوند تا مرگ برادران ژاپنی خود بخاطر ایمانشان را به نظاره بنشینند. این ظلم و ستم بیش از حدی که می بینند ایمانشان را در معرض آزمایش قرار می دهد. شوساکو آندو یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین داستان نویسان ژاپنی قرن بیستم است و کتاب سکوت به طور گسترده ای به عنوان شاهکار بزرگ او در نظر گرفته می شود.

کتاب سکوت

شوساکو اندو
شوساکو اندو (۲۷ مارس، ۱۹۲۳ – ۲۹ سپتامبر، ۱۹۹۶) یک نویسندهٔ ژاپنی است که از دیدگاه یک مسیحی کاتولیک داستان می‌نوشت.خیلی زودی پس از اینکه Endō در سال 1923 در توکیو به دنیا آمد، خانواده وی به دالیان، بخشی از منطقه اجاره ای Kwantung در منچوری نقل مکان کردند.هنگامی که والدینش در سال 1933 طلاق گرفتند، مادر Endō او را به ژاپن بازگرداند تا با خاله اش در کوبه زندگی کند.Endō در سن 11 یا 12 سالگی در سال 1934 به عنوان یک کاتولیک تعمید داده شد.برخی می گویند این امر توسط مادرش ، که پس از طلاق به...
نکوداشت های کتاب سکوت
In my opinion one of the finest novels of our time.
به نظر من یکی از بهترین رمان های زمان ما.
Graham Greene

Silence I regard as a masterpiece, a lucid and elegant drama.
سکوت را من یک شاهکار ، یک درام درخشان و زیبا می دانم.
The New York Review of Books

قسمت هایی از کتاب سکوت (لذت متن)
او اظهار داشت گناه معمولا آنچه عموم می پندارند نیست، دزدی و دروغ گفتن نیست،گناه عبور وحشیانه یک انسان از روی زندگی انسانی دیگر و فراموشی زخم هایی است که بر جای گذاشته است.

مسیح برای خوبی و زیبایی جان نداد. جان دادن برای خوبی و زیبایی ساده ترین کار ممکن است. کار سخت جان دادن برای تیره روزی و فساد است.

فارغ از هر شرایطی، هیچ انسانی نمی تواند از غرور بگریزد.