کتاب معجزه در چهل روز

Make Miracles in Forty Days
(داشته هایتان را به خواسته هایتان تبدیل کنید)
کد کتاب : 16052
مترجم :
شابک : 978-6006559117
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معجزه در چهل روز
Make Miracles in Forty Days
داشته هایتان را به خواسته هایتان تبدیل کنید
کد کتاب : 96716
مترجم :
شابک : 978-6007996522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب معجزه در چهل روز اثر ملودی بیتی

اگر همین الان این قدرت را داشتی که معجزه کنی، چه میکردی؟ همه ما در زندگی مان موقعیت هایی داشته ایم که به نظر می رسد فراتر از کنترل ما است یا هیچ چاره و راه حل روشنی ندارند. ملودی بیتی در این اثر پرفروش و الهام بخش خود نشان می دهد که ما در هر شرایطی از زندگی مان توانایی انجام معجزه داریم. بتی، به عنوان مشاوری قابل اعتماد برای میلیون ها نفر در سراسر جهان،در این اثر، حاصل تجربه ی 25 ساله اش در غلبه بر موانع و مقابله با مصیبت های زندگی را در اختیار ما گذاشته است. او در کتاب "معجزه در چهل روز" جوهره ی دانشش از مفاهیم سپاسگذاری، تسلیم و اتصال به منبع قدرت فردی را به نگارش درآورده است . او طی یک برنامه ی عملی شیش هفته ای با تمریناتی معجزه آسا، قدرت تغییر زندگی را به ما هدیه می دهد او از ما می خواهد تا برای همه چیز سپاسگذار باشیم نه فقط بخاطر خوبی ها و خوشی هایمان، بلکه بخاطر رنج و سختی هامیان هم سپاسگذار باشیم. چرا که او باور دارد با پذیرفتن و تصدیق مشکلات و موانع امکان حل آن به وجود می آید. با انجام تمیرین هایمان کم کم به جای احساس گمگشتی،کرختی و منگی احساس زنده بودن و آگاهی می کنیم و این دقیقا جایی است که معجزات شروع به اتفاق افتادن می کند. در این راه او تجربیات الهام بخشی را که خود و شاگردانش در این مسیر داشته اند را در اختیار مان می گذارد تا درک ما نسبت به تمرینات مان افزایش یابد. بیتی در کتاب خود پله پله ما را با مفهوم معجزه آشنا می کن تمرینات عملی می دهد تا در با معجزه موانع را از پیش رو برداریم و نهایت به هر آنچه می خواهیم دست یابیم.

کتاب معجزه در چهل روز

ملودی بیتی
ملودی بتی نویسنده آمریکایی،با توجه به حکمت شفابخشی دوازده مرحله ای، مسیحیت و ادیان شرقی، کتابهای بیشماری در مورد رشد و روابط شخصی به تحریر در آورده است. ملودی با انتشار "هم وابستگی" در سال 1986 ، به نویسنده ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون ها خواننده نیازمند به روابط سالم تر هدیه کرد. او در مالیبو، کالیفرنیا زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب معجزه در چهل روز (لذت متن)
ممکن است گذر از یک مرحله از زندگی برایتان دشوار باشد و با آن بجنگید.شاید با بالا رفتن سن از قیافه ی خود خشنود نباشید.در فهرست خود دقیقا بنویسید که چه احساسی در این باره دارید.فراموش نکنید که حتی تغییرات دلخواه و خوب مانند بچه دار شدن،ازدواج کردن یا نقل مکان به شهر یا خانه ای دیگر،با احساس «از دست دادن» همراه است.مرتب آن احساس ها را بیرون کنید.هنگامی که از آن ها پاک هستید،سطح عملکردتان شما را شگفت زده خواهد کرد.آنگاه به نیروی حقیقی وصل خواهید شد.