کتاب جهان های موازی

Parallel Worlds
کد کتاب : 16166
مترجم :
شابک : 978-9645676948
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جهان های موازی
Parallel Worlds
سفری به آفرینش،ابعاد بالاتر و آینده جهان
کد کتاب : 129114
مترجم :
شابک : 978-6226672900
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 387
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جهان های موازی اثر میچیو کاکو

کتاب «جهان های موازی» اثری نوشته ی «میچیو کاکو» است که اولین بار در سال 2004 وارد بازار نشر شد. کسب اطلاعات درباره ی چگونگی خلق و سرنوشت نهایی جهان هستی، یکی از داستان های علمی جذاب در قرن بیستم بود. در قرن بیست و یکم اما، این داستان در حال گسترش و دربرگرفتن جهان های متعدد است. این کتاب بسیار خواندنی از «کاکو»، همین داستان جدید را برای مخاطبین روایت می کند. او با استفاده از آخرین تحقیقات علمی، به کاوش در «بیگ بنگ»، «تئوری همه چیز» و آینده ی انسان ها در فضا می پردازد. شرح علمی «کاکو» که به زبانی ساده و همه فهم ارائه شده، از احتمالاتی عجیب و حیرت انگیز در آینده ی انسان ها سخن می گوید: آیا ما محکوم هستیم که زوال تدریجی جهانی واحد را تجربه، و تبدیل آن به بیابانی سرد و تاریک را مشاهده کنیم؟ یا این که می توانیم رویای فرار به یکی از جهان های موازی را در سر داشته باشیم که ممکن است همین حالا نیز در ابعادی دیگر وجود داشته باشند؟

کتاب جهان های موازی


ویژگی های کتاب جهان های موازی

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

میچیو کاکو
میچیو کاکو، زاده ی 24 ژانویه ی 1947، آینده گرا، ترویج دهنده ی علم و فیزیکدان ژاپنی/آمریکایی است.کاکو در کالیفرنیا و در خانواده ای ژاپنی/آمریکایی چشم به جهان گشود. او از همان دوران مدرسه، عاشق و شیفته ی علم بود و در گاراژ خانه، آزمایش های عجیبی انجام می داد.در سال 1968، کاکو با بهترین عملکرد ممکن از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و به آزمایشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا پیوست و دکترایش را دریافت کرد. او کتاب های زیادی در مورد نظریه ی رشته ها و نظریه ی میدان کوانتومی نوشته است و یکی از محبوب ...
نکوداشت های کتاب جهان های موازی
An unforgettable journey into black holes and time machines, alternate universes.
سفری فراموش نشدنی به سیاهچاله ها، ماشین های زمان، و کیهان های جایگزین.
Audible

A compelling portrait of the revolution sweeping the world of cosmology.
تصویری مهیج از انقلابی که در حال زیر و رو کردن دنیای «کیهان شناسی» است.
Amazon Amazon

A thrilling journey into the mysteries of our cosmos.
سفری پرهیجان به دل معماهای کیهان ما.
Penguin Random House Penguin Random House

قسمت هایی از کتاب جهان های موازی (لذت متن)
شاید این جهان های موازی بدون وجود عناصر ابتدایی حیات، پذیرای دنیای زنده نباشند. از طرف دیگر، شاید جهان های دیگری باشند که دقیقا به شکل جهان ما بوده و به وسیله ی یک رخداد کوانتومی از جهان ما جدا شده باشند؛ رخدادی که باعث دور شدن این جهان ها از جهان ما شده باشد.

تعداد معدودی از فیزیکدانان نیز بر این باورند که شاید روزی اگر با گذر زمان، با سردتر شدن زمین، زندگی در جهان فعلی ما غیرممکن شود، ممکن است مجبور شویم آن را ترک کرده و به جهان دیگری فرار کنیم.

امروزه سرانجام با کمک ماهواره WMAP ، تصاویر ضبط شده با جزئیات دقیق، نقشه ای تهیه شده است که قبلا دیده نشده بود؛ تصویری از آسمان که با جزئیاتی حیرت آور، تابش ریزموج ایجاد شده از انفجار بزرگ را نشان می دهد؛ چیزی که مجله ی «تایم» آن را «انعکاس خلقت» نامید.