کتاب گزارش اقلیت

The Minority Report
کد کتاب : 16339
مترجم : علیرضا یارپرور
شابک : 978-6009306787
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گزارش اقلیت اثر فیلیپ کی دیک

«گزارش اقلیت» نوشته فیلیپ ک. دیک، نویسنده داستان های علمی-تخیلی آمریکایی است. این کتاب سه داستان فانتزی از وی را در خود دارد.
تاثیر فیلیپ ک. دیک بر جهان ادبیات، حداقل در حیطه ی ژانر علمی-تخیلی، بسیار گسترده بوده است. او حضوری موثر در جهان ادبیات و فرهنگ، نه فقط در آمریکا بلکه در سراسر جهان، داشته و آثارش به تعداد زیادی از زبان های اروپایی و آسیایی ترجمه و منتشر شده است. بدون شک این شرایط اگر در زمان حیات دیک محقق می شد باعث شگفت زدگی وی می شد چرا که در دو دهه که از مرگ وی گذشته است شهرت و محبوبیتش به طور روزافزون بیشتر شده است.

کتاب گزارش اقلیت

فیلیپ کی دیک
فیلیپ کیندرد دیک، زاده ی 16 دسامبر 1928 و درگذشته ی 2 مارس 1982، نویسنده ی آمریکایی بود.دیک در ایلینوی به دنیا آمد. او پس از مدتی به کالیفرنیا رفت و در دهه ی 1950، شروع به چاپ داستان های علمی تخیلی کرد. داستان های دیک در ابتدا از نظر فروش به موفقیتی نرسیدند اما پس از مدتی به فروشی فوق العاده دست یافتند.او در آثارش به مسائل فلسفی، اجتماعی و سیاسی می پرداخت و موضوعاتی چون نهادهای تمامیت طلب، جهان های مختلف، حکومت های مستبد و حالت های متغیر هوشیاری انسان را مورد توجه قرار می داد.