کتاب ژن های برتر

Super Genes
کد کتاب : 16344
مترجم : فایزه عباس نژاد خلیلی
شابک : 978-6001301551
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ژن های برتر اثر دیپاک چوپرا

نویسندگان کتاب پرفروش نیویورک تایمز ژن برتر درک جدیدی از ژن های ما و نحوه ی تغییرات ساده در شیوه ی زندگی که می تواند فعالیت ژنتیکی را تقویت کند ارائه می دهد. جهش به سوی "رفاه رادیکال" وعده ای است که همه منتظر تحقق آن هستند.
دیپاک چوپرا و رودی تانزی می نویسند: "شما فقط مجموع ژن هایی که با آن ها به دنیا آمده اید نیستید." "شما کاربر و کنترل کننده ژن های خود هستید ، نویسنده ی داستان بیولوژیکی خود هستید. هیچ چشم اندازی در مراقبت از خود هیجان انگیزتر نیست."
یادگیری نحوه ی شکل دهی به فعالیت ژن های شما در قلب این کتاب هیجان انگیز -وبه شدت مورد انتظار از دو نویسنده ی پرفروش ژن برتر- قرار دارد که در سراسر کشور به موفقیت عمومی بزرگی تبدیل شده است و بسیاری از آن استقبال کرده اند.
برای چندین دهه علم پزشکی معتقد بود که ژن ها سرنوشت بیولوژیکی ما را تعیین می کنند. اکنون ژنتیک جدید این فرض را برای همیشه تغییر داده است. شما همیشه ژن هایی را دارید که با آن ها متولد شده اید ، اما ژن ها پویا هستند و به همه ی آنچه ما فکر می کنیم ، می گوییم و انجام می دهیم پاسخ می دهند. ناگهان آنها قوی ترین متحدان ما برای تغییر شخصی شده اند. وقتی شیوه زندگی خود را انتخاب کنید که نحوه ی رفتار ژن های شما را بهینه می کند ، می توانید به سلامت و رضایت کامل دست پیدا کنید که تا یک دهه ی پیش حتی تصوز هم نمیشد. تأثیر بر پیشگیری ، ایمنی ، رژیم غذایی ، پیری و اختلالات مزمن بی نظیر است.

کتاب ژن های برتر

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
دسته بندی های کتاب ژن های برتر
نکوداشت های کتاب ژن های برتر
In Super Genes, Drs. Deepak Chopra and Rudolph Tanzi illustrate the interplay of nature and nurture using cutting edge genetic science and argue persuasively that adapting one’s lifestyle can maximize the potential to transcend the inherited susceptibilities handed down to us from our parents.
در ژن های برتر دکتر دیپاک چوپرا و رودولف تانزی با استفاده از علم ژنتیک پیشرفته ، تعامل طبیعت و پرورش را نشان می دهند و متقاعد کننده استدلال می کنند که سازگاری با شیوه زندگی فرد می تواند پتانسیل عبور از حساسیت های ارثی را که از والدین ما به ما داده شده است ، به حداکثر برساند.
James Gusella

We used to think everything about us was either our genetics or our environment. But in Super Genes, Deepak Chopra and Rudi Tanzi adeptly teach us that it’s all about both—how tightly they are intertwined. And what we can do about it.
ما فکر می کردیم همه چیز درباره ما یا ژنتیک ما است یا محیط ما. اما در ژن برتر ، دیپاک چوپرا و رودی تانزی به طرز ماهرانه ای به ما می آموزند که همه چیز در مورد هر دو است - و این که چقدر محکم آنها در هم آمیخته اند. و نیز آنچه ما می توانیم در مورد آن انجام دهیم.
Eric Topol

قسمت هایی از کتاب ژن های برتر (لذت متن)
من همیشه علاقمند بودم که بدانم، ما علی رغم پیشگیری ساده از بیماریها چگونه می توانیم سلامتی خود را ارتقا دهیم. شکی نیست که هر دو عامل مهم هستند، اما آموزش دادن به مردم که چگونه می توانند بهتر، سریع تر، قوی تر و شادتر باشند بسیار امیدبخش تر است. این چیزی بود که من در مورد مغز برتری اولین کتابی که دیپک و رودلف نوشتند و اکنون با کتاب ژنهای برتر با قدرت آن را دنبال می کنند، دوست داشتم. از جهات بسیاری کتاب ژنهای برتر با مغز برتر برابری می کند، زیرا ماهیت درونی ما، یعنی آنچه که ما به عنوان یک انسان درون خود داریم و این که چه مقدار از تجربیات ما سرنوشت ما را می سازند و برعکس، چه مقدار تحت کنترل ما هستند را به دقت بررسی می کند، پاسخ به این سوالها الهام بخش شما خواهد بود