کتاب مرگ یک کندودار

The Death of a Beekeeper
کد کتاب : 1661
مترجم :
شابک : 978-6006414355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 163
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در آمریکا

معرفی کتاب مرگ یک کندودار اثر لارس گوستافسون

کتاب مرگ یک کندودار، رمانی نوشته ی لارس گوستافسون است که اولین بار در سال 1978 منتشر شد. با شروع آب شدن برف های زمستان، لارس لنارت وستین درمی یابد که بهار آینده را به چشم نخواهد دید. داستان در قالب یادداشت های لارس روایت می شود؛ مردی که زمانی معلم مدرسه بود و اکنون به پرورش زنبور روی آورده است. وستین تصمیم گرفته تا زمان باقی مانده از عمرش را به جای بودن در بیمارستان، به شکل دلخواهش سپری کند و به زندگی آرام و بی هیاهوی خود در مناطق روستایی سوئد ادامه دهد. کتاب مرگ یک کندودار، داستان پراحساس، روح بخش و گاهاً طنزآمیز شخصیتی است که پس از تجربه ی درد، نگاهی عمیق تر به زندگی و جهان بینی خود می اندازد.

کتاب مرگ یک کندودار

لارس گوستافسون
لارس گوستافسون، زاده ی 17 می 1936 و درگذشته ی 3 آپریل 2016، شاعر و رمان نویس سوئدی بود.گوستافسون در واستراس به دنیا آمد. او به دانشگاه Uppsala رفت و به تحصیل ادبیات، زیبایی شناسی، جامعه شناسی و فلسفه پرداخت. گوستافسون در سال 1978 مدرک دکتری خود را در فلسفه ی نظری دریافت نمود.
نکوداشت های کتاب مرگ یک کندودار
A vital, necessary book.
کتابی بااهمیت و ضروری.
Amazon Amazon

A thoughtful, affecting work.
اثری خردمندانه و تأثیرگذار.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب مرگ یک کندودار (لذت متن)
این درد سفید داغ، در اساس چیزی نیست جز سنجشی دقیق از عواملی که این بدن را سرپا نگه می دارد. سنجشی دقیق از نیرویی که هستی من را ممکن ساخته است. مرگ و زندگی در واقع خبیثانه اند.

راهی واقعی برای فرار از زندگی وجود ندارد. آدم با زیرکی و ذکاوت، فقط می تواند این واقعیت را به تعویق بیندازد. اما راه خروجی وجود ندارد.