کتاب لوتا پیترمن 2

Wie belämmert ist das denn?
(گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا)
کد کتاب : 16707
مترجم :
شابک : 978-6222040857
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

لوتا و زندگی پرماجرا 2
Wie belämmert ist das denn?
(گروه خرگوش های وحشی می آیند)
کد کتاب : 16711
مترجم :
شابک : 978-6003205802
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب لوتا پیترمن 2 اثر آلیس پانترمولر

"لوتا پیترمن 2" به قلم دوست داشتنی "آلیس پانترمولر" کتابی از مجموعه ی "لوتا پیترمن" است که با نام فرعی "گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا" به انتشار رسیده است. این مجموعه داستان های زیبا و سرگرم کننده، برای کودکان هشت تا چهارده سال به نگارش درآمده اند و سبک نگارش "آلیس پانترمولر" به گونه ای است که نونهالان و نوجوانان، بسیار راحت با کتاب ارتباط برقرار می کنند
کتاب "لوتا پیترمن 2" علاوه بر داستان نویسی سرگرم کننده ی "آلیس پانترمولر"، از نقاشی های فوق العاده خیره کننده ای هم برخوردار است که در عین سادگی، با ذهن کودک پیوند خورده و او را در هر صفحه، برای دقت به جزییات، با داستان "لوتا پیترمن 2" همراه می کنند. تصویرگری این اثر شیرین و جذاب برعهده ی "دانیلا کوهل" بوده که جذابیت اثر را چندین و چند برابر کرده است.
ماجراهای "لوتا پیترمن" آن قدر زیاد و بامزه اند که نمی توان از هیچ کدامشان گذشت! در کتاب دوم از این مجموعه که "گوسفند اینجا، گوسفند آنجا، گوسفند همه جا" نام گرفته، شاهد اتفاقات عجیب و جالب توجهی هستیم که هر کدام به شدت جذاب و خنده دار هستند؛ ماجراهایی شامل: جریان هانیبال که یک طوطی خاص است، برنیکه ی خودپسند و جشن تولدش، فلوت نوازی برای ارکستر مدرسه و تیم دخترانه ی پرجمعیتی که برنیکه تشکیل داده و تقریبا همه ی دختران کلاس به عضویت آن در آمده اند و حالا یک تیم سه نفره، عزمشان را جزم کرده اند که سر از کار برنیکه و تیم دخترانه ی او در بیاورند.

کتاب لوتا پیترمن 2

آلیس پانترمولر
آلیس پانترمولر (زاده 9 ژوئیه 1968 در فلنسبورگ) نویسنده آلمانی کتاب کودکان است.آلیس پانترمولر در 9 ژوئیه 1968 متولد شد، وی اولین دختر از دو دختر، که هر دو در مدرسه ابتدایی کتاب های مدرسه را با داستان پر می کردند. با این حال، در آن زمان او هنوز مطمئن نبود که آیا او باید تبدیل به "نویسنده کتاب" شود یا نه.پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در فلنسبورگ در سال 1988، وی تصمیم گرفت به عنوان معلم تحصیل کند. او برای تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه در PH فلنسبورگ (امروز دانشگاه اروپایی فلنسبورگ) به تحصیل د...
قسمت هایی از کتاب لوتا پیترمن 2 (لذت متن)
امروز تو مدرسه یک اتفاق دیگر افتاد! آن هم این که برنیکه بودکر یک تیم دخترانه تشکیل داده به اسم گل پسندان. تقریبا همه ی دخترهای کلاس را راه داده به جز من و شاین! چون ما بهشون می گوییم: گوسه پندان. ولی اصلا مهم نیست چون من و شاین هم تیم خودمان را تشکیل داده ایم: خرگوش های درنده! چون دو نفر خیلی کم است، پل را هم به تیممان راه دادیم. هرچند غیر از آن گروه گوسه پندان، یک گروه مزاحم دیگر هم سر راهمان قرار گرفته به اسم راکرها! آیا من موفق می شوم با فلوت هندی ام از دستشان خلاص شوم؟ یا اتفاق های عجیب تری می افتد؟

طوطی داشتن خیلی خوب است، ولی متأسفانه مدل هانیبال خاص است. به این مدل طوطی ها می گویند کوکاتیل، فکر کنم به خاطر اینکه مریض هستند. حتما هانیبال خیلی درد دارد که مدام جیغ می کشد. آن وقت هایی هم که جیغ نمی کشد، دارد گاز می گیرد.