کتاب مهمان ناخوانده

An Unwanted Guest
کد کتاب : 13909
مترجم :
شابک : 978-2000755395
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مهمان ناخوانده
An Unwanted Guest
کد کتاب : 16801
مترجم :
شابک : 978-6222351205
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

مهمان ناخوانده
An Unwanted Guest
کد کتاب : 14255
مترجم :
شابک : 978-6004054676
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهمان ناخوانده اثر شاری لاپنا

کتاب «مهمان ناخوانده» رمانی نوشته «شاری لاپنا» است که اولین بار در سال 2018 به انتشار رسید. گروهی کوچک برای گذراندن آخرهفته به مهمانخانه «میچل» می روند، با این امید که بتوانند از خلوت و زیبایی طبیعی این کوهستان برفی لذت ببرند. اما در اولین بعد از ظهر، جسد زنی جوان به نام «دانا هارت» در پایین پله ها پیدا می شود. مرگ «دانا» به نظر وکیلی به نام «دیوید پیلی»، اتفاقی نبوده و او اکنون به نامزد «دانا» یعنی «متیو هاچینسون» شک کرده است. اما مشکل اینجا است که طوفانی سخت شکل گرفته و مهمانخانه، برق و ژنراتور ندارد. از آنجایی که مهمانان نمی توانند حادثه را به پلیس اطلاع دهند، می پذیرند که در مهمانخانه بمانند، و حضور یک جسد در کنارشان، فقط باعث تشدید تنش ها می شود. هر مهمان رازی تاریک را پنهان کرده، و همزمان با این که اسرار برملا می شود و اتهام های مختلف شکل می گیرد، تعداد جسدها افزایش می یابد و به نظر می رسد هیچکس در امان نیست.

کتاب مهمان ناخوانده


ویژگی های کتاب مهمان ناخوانده

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

شاری لاپنا
شاری لاپنا، نویسنده ی کانادایی است. او را بیشتر به خاطر کتاب زن همسایه می شناسند؛ اثری که هم در کانادا و هم در سایر کشورهای دنیا به فروش بسیار بالایی دست یافت.لاپنا قبل از آغاز حرفه ی نویسندگی، وکیل و معلم زبان انگلیسی بود. او اولین رمان خود را در سال 2008 به چاپ رساند و از همان ابتدا، مورد تمجید و تحسین منتقدین قرار گرفت. شاری لاپنا در طول چند سال نویسندگی خود، چهار رمان منتشر کرده که همگی با بازخورد بسیار خوبی از طرف منتقدین و مخاطبین همراه بوده است.
نکوداشت های کتاب مهمان ناخوانده
Another twisty thriller by Lapena.
یک تریلر پر پیچ و خم دیگر از «لاپنا».
Barnes & Noble

An expertly paced thriller that will keep readers guessing until the very end.
تریلری با ضرباهنگ استادانه که مخاطبین وادار می کند تا انتها به حدس زدن ادامه دهند.
Bustle

It will gain new fans for the author.
این کتاب، طرفدارانی جدید را برای نویسنده به همراه خواهد آورد.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب مهمان ناخوانده (لذت متن)
درست چیزی که «دانا» دوست دارد. لوستری آن بالا می درخشد. بوی چوب در حال سوختن او را یاد خانه ییلاقی خانواده «متیو» می اندازد. نفس عمیقی می کشد و لبخند می زند. او زن بسیار خوشبختی است. تازه نامزد کرده و قرار است به زودی ازدواج کند. همه چیز عالی و باشکوه است، از جمله این هتل دوست داشتنی که «متیو» پیدا کرده است.

«متیو» او را جلوی هتل پیاده کرد و حالا دارد ماشین را پارک می کند. یک دقیقه دیگر او هم با چمدان ها از راه می رسد. «دانا» از کنار شومینه عبور می کند و می رود طرف میز پذیرش که سمت چپ پلکان قرار دارد. اینجا زنگاری کهن روی همه چیز را پوشانده و درخشش زیبایی به آن ها داده است، مبل ها هم جلای خاصی دارند.

مرد وقتی «دانا» را می بیند، لحظه ای به او خیره می شود. بعد با شرم لبخندی می زند و نگاهش را برمی گرداند. «دانا» به این نگاه ها عادت دارد. او روی مردها چنین تأثیری دارد. انگار وقتی او را می بینند، لحظه ای باورشان را نسبت به چشم هایشان از دست می دهند. کاری از دست «دانا» ساخته نیست.