کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم

How To Analyze People
کد کتاب : 17105
مترجم :
شابک : 978-6229554302
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 93
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم اثر جاشوا مور


کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم، راهنمایی کاربردی است و سعی می مند به شما کمک کند تا از این به بعد به راحتی گول نخورید و فراتر از حرف های طرف مقابل آنچه در ذهنشان می گذرد و سعی در پنهان کردن آنرا دارند به راحتی متوجه شوید. این کتاب در این مسیر تکنیک های زبان بدن، نشانه های کلامی ،علائم مربوط به صورت و شخصیات شناسی را با هم ترکیب می کند تا به شما کمک کند اهداف پنهان دیگران را بخوانید حقیقت را از تظاهر تشخیص دهید و از این به بعد عمیقتر و هوشمندانه تر رفتار کنید. در متاب مثال ها و نمونه هایی عملی است که به شما کمک می کند به آرامی همزمان با خواندن کتاب این مهارت را کسب کنید.آیا تاکنون خواسته اید که بدانید آیا طرف مقابل تان دروغ می گوید؟ آیا تا کنون احساس کرده اید دیگران به راحتی شما را فریب می دهد؟ این کتاب گزینه ی خوبی برای شماست و این مهارت سودمند و هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می دهد.

کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم

جاشوا مور
جوشوا مور نویسنده تحسین برانگیز یک سری کتاب در مورد ترک معنادار و درک نفس واقعی است. وی فعالیت های حرفه ای و بیشتر زندگی خود را به تحقیق در مورد این موضوع و آموزش دیگران که در جستجوی یافتن تعادل در زندگی خود هستند اختصاص داده است.
دسته بندی های کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم
نکوداشت های کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم
Read peoples´minds, learn how to read body language and avoid manipulation!
یاد بگیرید که چگونه ذهن مردم را بخوانید،چگونه حرکات بدنشان را تحلیل کنید و فریب ظاهر سازی ها را نخورید.
گودریدز

قسمت هایی از کتاب چگونه دیگران را روانکاوی کنیم (لذت متن)
این روزها دیگر با تکیه بر سحر و جادو نمی توان ادعا کرد که فلان همکارتان سعی دارد حرکتی زیرکانه را به منظور ارتقای شغلی انجام دهد. امروز ما از دانش محض و روش های اثبات شده برای شناسایی مظنون های بالقوه و ارزیابی رقابت استفاده می کنیم. با تقویت شم ذاتی و غریزی، همچنین با بهره گیری از حقایق علمی و روش های روان شناسی معتبر و رسمی برای کشف دروغ و فریب، به سادگی می توانیم با اتکا به یک جلیقه ضدگلوله از خود در مقابل اطرافیانی که از دروغ هایشان مهمات جنگی ساخته اند، محافظت کنیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که به این گلوله های « دروغ » اجازه دهیم تا قفسه سینه ما را سوراخ کنند و اعتمادمان را از بین ببرند. بیش از هر چیز باید بر دفاع تمرکز کنیم؛ نه این که یاد بگیریم پس از صدمه دیدن چگونه با آن کنار بیاییم.

منطقی - احساسی: انسان های منطقی برای تعیین مسیر زندگی خود بر عقل و منطق تکیه می کنند و بیشتر اوقات، مزایا و معایب موقعیت های مختلف را می سنجند. این افراد اغلب بر این اساس پیشنهاد می دهند که کدام گزینه از نظرشان منطقی تر است؛ نه این که چه تاثیری بر احساسات خود آن ها و دیگران دارد. در مقابل، شخصیت های احساسی با موقعیت ها نیز احساسی برخورد می کنند. آن ها ترجیح می دهند آنچه را احساسشان می گوید انتخاب کنند و اغلب، تاثیر تصمیمات خود را نیز روی احساسات دیگران در نظر می گیرند.

اگر می خواهید توانایی خواندن نیت افراد را در خود پرورش دهید باید از مشاهده دقیق اطرافیان شروع کنید. با وجود این، نمی توانید کلمات یک صفحه را بخوانید بدون آن که حروف آن کلمات را از هم تشخیص دهید. بنابراین، راهنمایی های کوچک را گردآوری کرده ایم تا یاد بگیرید چگونه دیگران را دقیق تر مشاهده کنید. به این ترتیب، می توانید حروف الفبای دروغ و فریب را کمی بهتر تشخیص دهید.