کتاب ستاره شناسی به زبان آدمیزاد

Astronomy For Dummies
کد کتاب : 44400
مترجم :
شابک : 978-9644083327
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

نجوم نظری و عملی برای همگان
Astronomy For Dummies
کد کتاب : 18862
مترجم :
شابک : 978-9642911523
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب نجوم نظری و عملی برای همگان اثر استفان پی ماران

روشی سرگرم کننده و آسان برای گشت و گذار در آسمان شب.
آیا تفاوت بین غول سرخ و کوتوله سفید را می دانید؟ از سیارک ها گرفته تا سیاهچاله ها ، کتاب نجوم عملی و نظری برای همگان، یک راهنمای قابل درک و ساده است که شما را به یک تور بزرگ در جهان می برد.این کتاب شامل نقشه های ستاره ای به روز شده ، نمودارها و درج عکس های کاملا زیبا با رنگ زیبا است ، که مقدمه ای آسان و قابل فهم و نیز سرگرم کننده برای دنبال کردن و جست و جو گری در آسمان شب را فراهم می کند. بعلاوه ، این کتاب همچنین آخرین نظریه ها ، توضیحات و بینش در مورد کارهای اساسی جهان را به شما ارائه می دهد.
کتاب نجوم عملی و نظری برای همگان:

- شامل برنامه های به روز شده خورشید گرفتگی و ماه و یک پیوست سیاره ای اصلاح شده است.
- اکتشافات اخیر در فضا ، مانند آب روی ماه و سقوط پلوتو از وضعیت "سیاره" را پوشش می دهد.
- اطلاعاتی مانند وب سایت های جدید ، لیست متل های تلسکوپ ، راهنماهای تماشای آسمان و پیشنهادات برای تلسکوپ های مبتدی و ... را به خوانندگان ارائه می دهد.
- شما را در جدیدترین گرایش های اجتماعی و فناوری شخصی ، مانند ستاره دار کردن برنامه های تلفن همراه ، ویدیوی ناسا و شبکه های علمی؛ کاملا به روز نگه می دارد.
این کتاب حتی اگر شما یک فرد آماتور در زمینه ی نجوم باشید به شما اطلاعات لازم را ارائه خواهد داد و راهنمایی کاملا مناسب برایتان خواهد بود تا بتوانید دنیای آسمان ها را بهتر بشناسید و در آن کاوش کنید.

کتاب نجوم نظری و عملی برای همگان

استفان پی ماران
استفان پی ماران یک ستاره شناس و محبوب محبوب آمریکایی است که به خاطر کتاب ها، مقاله ها و سخنرانی های محبوب خود برای عموم مردم، از جمله نجوم برای همگان شناخته شده است.ماران از سال 1969 تا 2004 در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا به مدت 35 سال اخترشناس بود. در این مدت، وی به عنوان دانشمند کارمند، دانشمند پروژه و محقق اصلی فعالیت داشته و در تحقیقات مربوط به تعدادی از مأموریت ها از جمله تلسکوپ فضایی هابل نقش داشته است. وی از سالهای 1995 تا 2004 دستیار مدیر علوم فضایی برای اطلاع رسانی و دستیابی بود و م...
دسته بندی های کتاب نجوم نظری و عملی برای همگان
قسمت هایی از کتاب نجوم نظری و عملی برای همگان (لذت متن)
در شبی که آسمان صاف است بیرون آمده و به آسمان نگاه کنید. اگر در شهر ساکن باشید یا در حومه ای شلوغ و پر جمعیت زندگی کنید، تعداد زیادی. شاید صدها، ستاره چشمک زن را مشاهده می کنید، ممکن است یک ماه کامل و تا پنج تا از نه سیاره ای را هم که خورشید را دور می زنند، ببیند. ایک ستاره درخشان یا «شهاب» ممکن است بر فراز سرتان ظاهر شود. آنچه که عملا می بینید عبارت است از درخشش نوری از تکه ریز غبار دنباله دار که در جو فوقانی در حرکت است.

آیا در کهکشان های دور، خیلی دور دست ها، گشت و گذار میکنید؟ نخستین منزل، خورشید است و از آنجا به ستارگان دیگر می رویم، با غولهای سرخ و کوتوله های سفید آشنا می شویم، به داخل کهکشان های دوردست و اشیای آسمانی عجیب و غریب پرتاب می شویم، و سفر خود را در سیاهچاله ها به پایان می بریم آیا واقعا جای دیگری هم می خواهید بروید؟ آیا می خواهید به کلی نابود شوید؟