کتاب اعتماد به نفس، کلید موفقیت

Self Confidence
(موفقیت نامحدود 1)
کد کتاب : 18915
شابک : 978-6000409401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 50
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اعتماد به نفس، کلید موفقیت اثر مجتبی حورایی

"اعتماد به نفس، کلید موفقیت" کتابی است به قلم "مجتبی حورایی" که جلد نخست از مجموعه ی "موفقیت نامحدود" را تشکیل داده و "40 نکته کاربردی برای پرورش اعتماد به نفس" را در بردارد. "مجتبی حورایی" که طی سال های متمادی، به برگزاری کلاس های متعددی در زمینه ی اعتماد به نفس، مشغول بوده، حاصل تجربیات خود را در کنار تکنیک های علمی و معتبر در اختیار خوانندگان قرار داده تا بتوانند "40 نکته کاربردی برای پرورش اعتماد به نفس" را که از دل هر کدام، چندین نکته ی دیگر هم استخراج می شود، برای بهبود اعتماد به نفس خود به کار ببرند.
مهم ترین توصیه هایی که "مجتبی حورایی" در کتاب "اعتماد به نفس، کلید موفقیت" برای خوانندگان داشته، به پرورش احساسات خوب و مثبت رجوع دارد. عشق ورزیدن به خود، تشویق و ستایش خود، خوش رفتاری با جسم و حفظ سلامتی، پرهیز از فداکاری بیش از حد، پرورش احساس شایستگی، لذت بردن از موهبت های الهی، پرهیز از خودسرزنشی و ایجاد احساس گناه در خود، بیان مثبت در کنار ذهنیت مثبت، غلبه بر ترس، یادآوری و شکرگزاری برای نعمات، تلاش پیوسته در جهت کسب موفقیت، متبسم و خندان بودن، تمرین تنفس عمیق، تسلط بر خود، تقویت توکل و ارتباط با باری تعالی، یاری رساندن به دیگران، اجتناب از وابستگی به دیگران، تحول و دگرگونی، پرهیز از جلب رضایت همه و بحث کردن بیجا، بخشش و عشق ورزیدن به دیگران، دوری از تحقیر بقیه، احترام قائل شدن برای شخصیت خود، قدردانی و تشکر از دیگران، تفکر و تامل پیرامون اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری و پرهیز از بهانه تراشی و خواندن کتاب های الهام بخش نظیر همین کتاب، تنها بخشی از توصیه هایی است که در کتاب "اعتماد به نفس، کلید موفقیت" آمده است.

کتاب اعتماد به نفس، کلید موفقیت

مجتبی حورایی
استاد سید مجتبی حورایی؛ مشاور و کارشناس تربیتی صداوسیما، سردبیر اسبق مجله‌ی راز در سال ۱۳۴۸ در تهران چشم به جهان گشود. ایشان فعالیت خود را به عنوان روان‌شناس از ابتدای سال ۱۳۷۱ در شهرهای تهران و مشهد آغاز کردند و در طی این ۲۷ سال دوره‌ها و همایش‌های متعددی با موضوعات؛ ازدواج موفق، خانواده موفق، کسب و کار موفق، اعتماد به نفس، تربیت فرزند، مذاکره موفق، خلاقیت، جذابیت، برنامه‌ریزی (مدیریت زمان) و… برگزار کرده و بیش از ۱۵۶۰۰ دانشجو داشته‌اند. از دیگر سوابق ایش...
دسته بندی های کتاب اعتماد به نفس، کلید موفقیت
قسمت هایی از کتاب اعتماد به نفس، کلید موفقیت (لذت متن)
اگر می خواهید تغییری مثبت در زندگی تان ایجاد کنید، اگر دوست دارید در جمع با آرامش و تسلط صحبت کنید، اگر می خواهید اهداف خود را مصمم و با گام های راسخ دنبال کنید، اگر تمایل دارید جرأت «نه گفتن تان» را بیشتر کنید و اگر می خواهید در مقابل تحقیر، تمسخر یا انتقادهای بی جای دیگران خود را نبازید، بهتر است بدانید که با خودباوری و پرورش اعتماد به نفس نیاز دارید. سال ها پیش (حدود سال 1376) کتابی را با عنوان (اعتماد به نفس در 10 روز) نوشتم که البته به لطف و عنایت الهی با استقبال خوب خوانندگان مواجه شد و نزدیک به سی بار تجدید چاپ گردید. اکنون که حدود شانزده سال از نگارش اولیه ی آن کتاب می گذرد، بسیار لازم و ضروری دیدم که آن را بازنویسی کنم تا ضمن نگارش مطالب جدید، نوشته های قبلی نیز پاکیزه تر و کاربردی تر شود. به هرحال مسلم است پس از حدود بیست سال مشاوره و تدریس دوره های NLP و موفقیت، ازدواج و خانواده ی موفق و غیره تجربه و آگاهی این جانب نیز متفاوت از گذشته باشد، به ویژه آنکه به لطف و توفقی الهی در خلال این سال ها با استادی حکیم، فرزانه و کم نظیر همچون استاد مهدی عدالتیان آشنا شدم که به برکت این آشنایی و بهره مندی از دانش و آگاهی ایشان و متأثر از شخصیت بسیار مثبت و تأثیرگذارشان، تحولاتی مثبتی را در زندگی ام تجربه کردم. امید است تأثیر خوبی در زندگی شما هم داشته باشد.