کتاب با خدا همه چیز ممکن است

With God All Thing Are Possible
(موفقیت نامحدود 3)
کد کتاب : 18917
شابک : 978-6000409425
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 38
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب با خدا همه چیز ممکن است اثر مجتبی حورایی

زندگی پربرکت، یک تجربه متفاوت از زندگی است که با موهبت‌های الهی همراه شده است. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افراد از چگونگی دستیابی به این کیفیت، آگاهی ندارند. «سید مجتبی حورایی» در کتاب "با خدا همه چیز ممکن است" به ما توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم برکت و فراوانی را وارد زندگی کنیم. نویسنده از 10 قانون الهی استفاده کرده است تا ما را در این راه راهنمایی کند. الگوی این قوانین، طبیعت است که نویسنده به آن به عنوان آموزگار بخشنده اشاره می‌کند.

این کتاب به ما اصولی را آموزش می‌دهد که در رشد و پیشرفت فردی نقش پررنگی ایفا می‌کنند. با پیروی از این اصول، ما نشاط و آرامش روح خود را حفظ خواهیم کرد و زندگی پربرکت را تجربه خواهیم کرد. نویسنده با توضیحات جامع خود توضیح می‌دهد که برای دستیابی به این حالت، باید با قلب و روح با خدا در ارتباط باشیم و به قانون‌های الهی عمل کنیم.

قانون الهی نماد قدرت و حکمت الهی است و نقش بسزایی در ساختار طبیعت و زندگی دارد. با پایبند به این قانون‌ها، ما معنای حقیقت و زندگی را درک خواهیم کرد و رابطه عمیق‌تر و صمیمانه‌تر با خالق خود برقرار خواهیم کرد. همچنین، با عمل به قانون‌های الهی، به دست آوردن برکت و فراوانی در زندگی شخصی و اجتماعی خود را تضمین خواهید کرد.

کتاب با خدا همه چیز ممکن است

مجتبی حورایی
استاد سید مجتبی حورایی؛ مشاور و کارشناس تربیتی صداوسیما، سردبیر اسبق مجله‌ی راز در سال ۱۳۴۸ در تهران چشم به جهان گشود. ایشان فعالیت خود را به عنوان روان‌شناس از ابتدای سال ۱۳۷۱ در شهرهای تهران و مشهد آغاز کردند و در طی این ۲۷ سال دوره‌ها و همایش‌های متعددی با موضوعات؛ ازدواج موفق، خانواده موفق، کسب و کار موفق، اعتماد به نفس، تربیت فرزند، مذاکره موفق، خلاقیت، جذابیت، برنامه‌ریزی (مدیریت زمان) و… برگزار کرده و بیش از ۱۵۶۰۰ دانشجو داشته‌اند. از دیگر سوابق ایش...
دسته بندی های کتاب با خدا همه چیز ممکن است
قسمت هایی از کتاب با خدا همه چیز ممکن است (لذت متن)
در طبیعت ما قوانین بسیار ساده وجود دارد که هرکدام می تواند برای مان الهام بخش موفقیت باشد. شناخت، رعایت و زندگی کردن این قوانین هم می تواند کمک بسیار فوق العاده ای به رشد و پیشرفتمان کند و اینکه آرامش و نشاط مان را روزافزون سازد. به طبیعت باید همچون یک آموزگار بزرگ نگاه کنیم و...

یکی دیگر از قوانین این عالم، قانون جریان و حرکت است. حتی آن سنگریزه که در بیابان می بینید، در زیست بوم خود، نقشی به عهده دارد و حرکت و هدفی را دنبال می کند. امروزه که دانش انسان درباره ی ذرات تشکیل دهنده ی اتم (الکترون و پروتون و نوترون و حتی کوارک ها) افزایش یافته، نیک می دانیم که حتی تخته سنگی عظیم که سال هاست بر دیواره ی کوهی بلند جا خوش کرده ساکن نیست و ذراتش در هر لحظه در حال گردش و حرکت اند. به طور کلی، جریان های موجود در عالم پیامی برای ما انسان ها دارند. جریان رود و هوا و... همه به ما می گویند: «ای انسان تو هم جاری باش.» اگر مدتی در یک اتاق دربسته و کوچک که هیچ روزنه و منفذی ندارد نفس بکشیم آرام آرام احساس خفگی به ما دست می دهد. درحقیقت جریان هواست که به ما احساس سرزندگی و طراوت و امکان تنفس و بقا می دهد. گاهی در شهرهای آلوده ای همچون تهران، به ویژه در زمستان های خشک و کم بارش، پدیده ای به نام وارونگی هوا رخ می دهد و هوای شهر حالت رکود و سکون به خود می گیرد. در چنین مواقعی، مسئولان هشدار می دهند بیماران قلبی و کودکان کمتر بیرون بروند، حرکت خودروها در سطح شهر محدود می شود، ساعت کار ادارات و مدارس کاهش می یابد و چه بسا شهر تعطیل شود. در یک کلام، روند عادی زندگی متوقف می شود. از جمله جریان های این عالم، جریان های موجود در بدن ماست: جریان خون، انتقال های عصبی، جریان مواد غذایی در دستگاه گوارش و... دقت کنید که عامل و ضامن ادامه ی حیات کالبد ما، جریان خون است نه صرف وجود خون. اگر جلوی این جریان را بگیریم تا آستانه ی مرگ پیش می رویم. به عنوان مثال، اگر مچ دست مان را با تسمه ای بسیار محکم ببندند، اگرچه در کف دست مان خون هست، چون جریان ندارد آرام آرام دست سیاه می شود تا جایی که چه بسا پزشکان ناگزیر می شوند آن را به عنوان یک عضو مرده و ناکارآمد قطع کنند. در یک کلام، جریان به معنای زندگی و انسداد مساوی با مرگ است.