کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

Secrets of the Success a Hero
(موفقیت نامحدود 5)
کد کتاب : 18919
شابک : 978-6000409746
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان اثر مجتبی حورایی

کتاب "رازهای موفقیت یک قهرمان" نوشته‌ی سید مجتبی حورایی به مفهوم تعقیب موفقیت و مواجهه با چالش‌ها در زندگی انسان‌ها می‌پردازد. این کتاب با الهام از زندگی و اعمال حضرت یوسف، درس‌هایی برای رسیدن به موفقیت ارائه می‌دهد.

نویسنده در این کتاب از رویکرد قصه‌گویی استفاده کرده و معتقد است که داستان‌ها می‌توانند برای آموزش موثر باشند. او به توجه به قرآن که داستان‌های آموزنده‌ای از زندگی انسان‌ها را در قالب داستان‌هایی تاثیرگذار نقل کرده، این نظریه را تایید می‌کند. در این کتاب، نویسنده با روایت داستان حضرت یوسف و پیروزی‌های او، خواننده را با راه‌هایی آشنا می‌کند که در نهایت به موفقیت منجر می‌شوند.

یکی از مزایای استفاده از داستان‌ها در آموزش این است که آنها احساسات شنونده را برانگیخته و اطلاعات را به خاطر می‌سپارند. این داستان‌ها همچنین احساس همزادپنداری و صمیمیت را میان خواننده و شخصیت‌های داستان تقویت می‌کنند. در نتیجه، اگر شخصیت داستان، فردی پاک و نیکوکار باشد، خواننده از منش او الهام می‌گیرد و سعی می‌کند اعمال خود را با شخصیت‌های قصه تطبیق دهد.

این کتاب که پیش‌تر با عنوان "یوسف، قهرمان خوبی‌ها" منتشر شده بود، اکنون با عنوان جدید "رازهای موفقیت یک قهرمان" توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است.

کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان

مجتبی حورایی
استاد سید مجتبی حورایی؛ مشاور و کارشناس تربیتی صداوسیما، سردبیر اسبق مجله‌ی راز در سال ۱۳۴۸ در تهران چشم به جهان گشود. ایشان فعالیت خود را به عنوان روان‌شناس از ابتدای سال ۱۳۷۱ در شهرهای تهران و مشهد آغاز کردند و در طی این ۲۷ سال دوره‌ها و همایش‌های متعددی با موضوعات؛ ازدواج موفق، خانواده موفق، کسب و کار موفق، اعتماد به نفس، تربیت فرزند، مذاکره موفق، خلاقیت، جذابیت، برنامه‌ریزی (مدیریت زمان) و… برگزار کرده و بیش از ۱۵۶۰۰ دانشجو داشته‌اند. از دیگر سوابق ایش...
دسته بندی های کتاب رازهای موفقیت یک قهرمان