کتاب دختر عزیزم…

Dear Girl
کد کتاب : 19736
مترجم :
شابک : 978-6004624190
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب دختر عزیزم… اثر ایمی کروس رزنتال

"دخترعزیزم..." کتابی است از "ایمی کروس روزنتال" و دخترش "پاریس روزنتال" که با همکاری یکدیگر این اثر دل انگیز و الهام بخش را برای شما به ارمغان می آورند.
"دخترعزیزم..." ، نامه ای عاشقانه است که برای دختر خاص زندگی شما نوشته شده است. یک یادآوری ملایم که او قدرتمند ، قوی و دارای جایگاه ارزشمندی در جهان است.
با متن جذاب "ایمی کروس روزنتال" و "پاریس روزنتال" و تصاویر خیره کننده "هالی هیتام" ، هر دختری که این کتاب را بخواند احساس می کند همانطور که هست عالی است - چه از پریدن در یک گودال گل آلود لذت ببرد ، چه صورت پر از کک و مک داشته باشد ، و یا در بالای یک میز برقصد. روشی خارق العاده برای توانمند سازی دختران کوچک.
این کتاب داستان دختر کوچولوها را دنبال می کند و در عین حال بزرگ ترین درس های زندگی را گفته است. درس هایی که بسیاری از بزرگسالان هرگز یاد نگرفته اند. صفحات کتاب با عبارت "دخترعزیزم..." آغاز می شوند و سپس به آنها تکه های کوچکی اضافه می شود.
تک تک مطالب این کتاب چیزی است که می خواهید با دختر کوچولوهایی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید. "دخترعزیزم..." از "ایمی کروس روزنتال" و "پاریس روزنتال" کتابی فوق العاده توانمند کننده و ارزشمند و کاملا مناسب است. پیام اصلی اثر این است که اشکالی ندارد همان چیزی که هستید باشید و لازم نیست فقط یک چیز باشید. این کتاب به دخترها می گوید که زندگی مال آنهاست و تصاویر، کاملا متناسب با لحن رویایی داستان است. این اثر سرگرم کننده، شایان ستایش است و نگارش به نحوی است که می توانید آن را بارها و بارها برای دختر کوچولویتان بخوانید.

کتاب دختر عزیزم…

ایمی کروس رزنتال
ایمی کراوس رزنتال (Amy Krouse Rosenthal; زاده ۲۹ آوریل ۱۹۶۵ – درگذشته ۱۳ مارس ۲۰۱۷) یک پدیدآور کتاب‌های کودکان و بزرگسالان، سازنده فیلم کوتاه و مجری برنامه رادیویی اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی به خاطر کتاب خاطراتش "Encyclopedia of an Ordinary Life"، کتاب‌های مصور کودکان و پروژه سینمایی "The Beckoning of Lovely" شناخته می‌شود. وی از دانشگاه تافتس فارغ‌التحصیل شد و در شیکاگو زندگی می‌کرد. وی صاحب سه فرزند به نام جاستین، میلز و پاریس بود. رزنتال در روز ۱۳ مارس ۲...
نکوداشت های کتاب دختر عزیزم…
A mother-daughter team offers a love letter encouraging girls to accept and love themselves. They advise girls to be confident, to speak up, and to be curious and adaptable to anything. Sure to be a hit for mothers and daughters of all ages for its warm, supportive message.
یک تیم مادر و دختری، نامه ای عاشقانه را به دختران پیشنهاد می کند تا خود را بپذیرند و دوست داشته باشند. آنها به دختران توصیه می کنند که اعتماد به نفس داشته باشند ، با صدای رسا صحبت کنند و کنجکاو باشند و با هر چیزی سازگار باشند. مطمئنا بخاطر پیام گرم و حمایتی اش، مورد توجه مادران و دختران در هر سنی قرار خواهد گرفت.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب دختر عزیزم… (لذت متن)
دخترعزیزم، توی آینه به خودت نگاه کن و قدردان چیزهایی باش که «تو» را ساخته اند. بگو ممنون کک ومک های عزیزم، موهای قرمز نازم! دخترعزیزم، دستت را ببر بالا! چون بلدی یک عالمه حرف خوب بزنی! دنیا پر از چیزهای شگفت انگیز است؛ دختر عزیزم هیچ وقت حس شگفتی ات را از دست نده...