کتاب بانوی ماسه و ماه

Sand and moon lady
کد کتاب : 20936
مترجم : وحید امیری
شابک : 978-9647865494
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1383
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بانوی ماسه و ماه اثر سعاد الصباح

سعادالصباح خانومی کویتی است و در واقع یکی از شاهزادگان کویت به شمار می آید او مدرک کارشناسی اش را در اقتصاد و دکترای خود در زمینه اقتصاد و علوم سیاسی از دانشگاه ساری انگلیس کسب کرده است . عشق به وطن، اهتمام به حقوق بشر و آزادی، ادبیات، شعر و دفاع از حقوق زنان از دغدغه های اصلی اوست. شعرهای او سهل و روان است، او سعی کرده به روح لطیف و شفاف انسانی بی توجه به زن یا مرد بودنش نزدیک شود؛ وی شاعری است نوجو و خلاق که آثاری گوناگون از جمله عمر من، برای تو وفرزندم، تلگراف های سریع به وطنم و زنی بی کرانه را بنام خود به ثبت رسانده.

کتاب بانوی ماسه و ماه

سعاد الصباح
سعاد محمد صباح شاعر، نویسنده و منتقد کویتی متولد سال۱۹۴۲ میلادی می‌باشد. او دارای مدرک دکترا در رشته‌های علوم سیاسی و اقتصاد است و مسلط به زبان‌های فرانسوی و انگلیسی و زبان مادری خود عربی می‌باشد. وی (خانهٔ نشر و توزیع سعاد) را در سال ۱۹۸۵ تأسیس کرد. سعاد محمد توانست جوایز بسیاری از کشورهای مختلف در زمینه‌های شعر، دستاوردهای ادبی، سیاست و اقتصاد دریافت کند.در سال ۱۹۷۳ مدرک کارشناسی خود را در دانشکده علوم سیاسی و اقتصاد با رتبهٔ بالا در دانشکده قاهره دریافت کرد.تحصیلات...
دسته بندی های کتاب بانوی ماسه و ماه
قسمت هایی از کتاب بانوی ماسه و ماه (لذت متن)
دو حس در اعماق من با هم می ستیزند حس شوقی که محبوب تو باشم حس هراسی که مبادا زندان تو گردم ماه و وحشت تاریکی با هم می جنگند سپید و سیاه پیروان اصالت وجود و طرفداران تصوف انقلاب و ضد انقلاب شوق وصل تو و شوق ترور کردنت!