کتاب قدرت امید

Active Hope
کد کتاب : 24019
مترجم : بابک کابری
شابک : ‏‫‬‬‮‭978-6002535139
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت امید اثر جوانا میسی

آینده پیش رو برای خیلی از ما مبهم و چه بسا تیره و تار باشد. شرایط اقلیمی و سیاسی، جنگ ها و تنش ها، افزایش جمعیت و بسیاری مسائل دیگر روند افولی را در جهان نشان می دهد که در نهایت سبب ایجاد بی اعتمادی عمومی نسبت به آینده شده است.
مواجهه با نابسامانی ها و قرار گرفتن در جریان اخبار حوادث وحشتناکی که در دنیا اتفاق می افتند، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و ما شاید از اینکه به هر حال می توانیم کاری در این باره انجام دهیم شگفت زده شویم.
نویسندگان «قدرت امید» در این کتاب کوشیده اند تا شما قادر شوید هنگام بحران واکنشی خلاقانه داشته باشید. هنگام مواجهه با نابسامانی های که گریبانگیر ماست، می توان دریافت که ادامه وضع موجود ممکن نیست. در چنین شرایط نامتعارفی آنچه به ما کمک می کند که از پس آن برآییم، درک اصالت انسانی، در چیزی فراگیرتر و جامع تر از خود انسان است.
رسیدن به «امید» یک نقطه شروع دارد. این کتاب درباره همین نقطه شروع است. از واقعیت ها فرار نمی کند و یک یک آنها را برمی شمارد اما هدفش از بیان واقعیت ها، شروع مبارزه با مشکلات است نه نومید شدن و افسرده شدن.

کتاب قدرت امید

جوانا میسی
جوآنا راجرز میسی (متولد 2 مه 1929)، یک فعال محیط زیست، نویسنده، محقق بودیسم، نظریه سیستم های عمومی و اکولوژی عمیق است. او نویسنده هشت کتاب می باشد.میسی در سال 1950 از کالج ولزلی فارغ التحصیل شد و دکترای مطالعات دینی خود را در سال 1978 از دانشگاه Siracuse ، سیراکوز دریافت کرد. او در آنجا با هاستون اسمیت، نویسنده تأثیرگذار ادیان جهان (که قبلاً تحت عنوان The Religions of Man) خوانده شده بود، تحصیل کرد. او سخنگوی بین المللی علل ضد هسته ای، صلح، عدالت و محیط زیست است که مشهورترین کتاب وی به نام با...