کتاب زنان در روزگارشان

In Their Time
تاریخ فمینیسم در غرب
  • 15 % تخفیف
    460,000 | 391,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نی نشر نی
    نویسنده: مارلین لگیت
کد کتاب : 24492
مترجم :
شابک : 978-9641851851
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 603
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زنان در روزگارشان اثر مارلین لگیت

«مارلین لگیت» در کتاب «زنان در روزگارشان» مروری جامع ، زنده و در دسترس از جنبش های فمینیستی غربی از قرون وسطی تا قرن بیستم اخیر را به عمل می آورد و همچنین آنها را مورد بررسی و واکاوی ریز بینانه ای قرار می دهد. با داشتن هر فصل شامل جدول زمانی و گزیده های مختصر از اسناد منابع اصلی، این متن به عنوان پایه ای ایده آل برای تاریخچه فمینیسم یا دوره مطالعات زنان، یا به عنوان یک متن تکمیلی در یک دوره گسترده تری از تاریخ زنان یا تمدن غربی می تواند مورد توجه قرار گیرد.
مارلین لگیت مدرس کالجی در ونکوور بوده و نویسنده مقالات متعددی در مورد تاریخ زنان و فمینیسم است. وی دکترای خود را از دانشگاه ییل دریافت کرده است.
این یک کتاب دانشگاهی است و بسیار خوب روان نوشته شده و بسیار خواندنی است.«زنان در روزگارشان» شامل بخشی از تاریخ است که غالبا در متن اصلی جریان تاریخ نوشته نشده است و به اصطلاح نادیده گرفته شده است. این کتاب به ویژه یک کتاب گسترده و خوب و مقدمه ای عالی برای دانشجویان تازه وارد به دنیای تاریخ های فمینیستی است.

بنا بر گفته یکی از پژوهشگران دانشگاه ییل این کتاب یک بررسی شگفت آور، منطقی و بسیار خواندنی درباره فعالیت زنان به نمایندگی از جنسیت آنها می باشد ، که بیش از شش قرن تاریخ مبارزات زنان نواحی مختلفی از جهان را پوشش می دهد.

کتاب زنان در روزگارشان