کتاب تفکر استراتژیک

Thinking Strategically
راه حل های حرفه ای برای چالش های روزانه
کد کتاب : 25721
مترجم :
شابک : 978-6006227603
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تفکر استراتژیک اثر هاروارد بیزینس ریویو


ما معمولا اعمال خود را بزرگ جلوه می دهیم، حتی اگر در طول کار عمدتا سرمان را به زیر انداخته باشیم و سعی کرده باشیم که تمام کارهای داده شده را بدون درک شدت یا بزرگی اثر خاص آن به پایان برسانیم.
حالا حدس بزنید در عصر جدید چه اتفاقی می افتد؟ این یک بازی کاملا جدید برای مشاوران و رهبران است زیرا از آن ها خواسته می شود که یک شریک تجاری فعال باشند و از دیدگاه های قانونی و تجاری هر وظیفه ای که بر دوش آن هاست، حمایت کنند. کتاب پیش رو با "تفکر استراتژیک" یکی از کتاب های راهنمای "هاروارد بیزینس ریویو" است که بدون شک از خواندن آن بسیار لذت خواهید برد. محتویات کتاب به طرز شگفت انگیزی به سادگی نوشته شده است و به راحتی برای همه قابل دسترسی است. برخی از موضوعات فرعی کاملا آشکار هستند و بدون تفکر زیاد از بدنه ی اصلی نوشتار مشتق می شوند.
این کتاب باید بدون توجه به موقعیت شغلی، در حال حاضر برای همه مناسب باشد. خوانشی لذت بخش که می توان هر زمان به آن رجوع کرد و مطالب را از سر گرفت.
مجموعه ای از چارچوب ها و تاکتیک ها در مورد نحوه تفکر و عمل استراتژیک. یک راهنمای عالی برای کمک به افرادی که زیاده از حد از نزدیک به مسائل نگاه می کنند. کتاب به سبک دیگر کتب مجموعه ی "هاروارد بیزینس ریویو" نوشته شده و مقالاتی که از مشاوران، استادان مختلف و در این مورد، استراتژیست ها تهیه شده است، محتوای اثر را شکل می دهد.
شما خواهید آموخت که چگونه یک چشم انداز وسیع را حفظ کنید ، اهداف تیمی و فردی را مطابق با استراتژی کلی تنظیم کنید، دیدگاه های استراتژیک را به طور موثر بیان کنید، پروژه های تیمی را هماهنگ کنید، چابک باشید و استراتژی های خود را اجرا کنید.

کتاب تفکر استراتژیک

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.