کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی

Contemporary Strategy Analysis: Concepts, Techniques, Applications
کد کتاب : 1907
مترجم :
شابک : 978-600-6227-08-5
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 639
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش مدیریت در آمریکا

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی اثر رابرت گرنت

کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی، اثری نوشته ی رابرت گرنت است که اولین بار در سال 1991 منتشر شد. این کتاب آموزنده بر مبانی ایجاد ارزش با تأکید بر کارایی و تمرکز دارد و به چگونگی استفاده از استراتژی هایی می پردازد که می توانند پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای مختلف در ایجاد خلاقیت با هزینه های کم باشند و در فرآیند تطابق با محیط و شرایط کلی اقتصادی به آن ها کمک کنند. کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی علاوه بر این، برخی از مسائل کلیدی مربوط به حوزه ی انتخاب استراتژی را مورد بررسی قرار می دهد: بازگشت به شرایط عادی پس از پشت سر گذاشتن بحران های مالی، دلایل رشد مداوم کشورهایی چون چین، هند و برزیل، و تأکید فزاینده ی دنیای تجارت بر اخلاقیات و توسعه ی پایدار.

کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی

رابرت گرنت
رابرت گرنت، زاده ی 23 ژانویه ی 1948، استاد دانشگاه و نویسنده ای آمریکایی است. او از مدرسین برجسته ی مدیریت استراتژیک در آمریکا است. گرنت در دانشکده های تجارت در کشورهایی چون انگلیس، کانادا و آمریکا، جزء هیئت علمی بوده و اکنون استاد مدیریت استراتژیک در دانشکده ی تجارت میلان است.
دسته بندی های کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی
نکوداشت های کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی
Everything you need to know about contemporary strategy analysis.
تمام چیزی که باید درباره ی مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی بدانید.
Amazon Amazon

With a highly accessible writing style.
با سبک نوشتاری کاملا قابل فهم.
Barnes & Noble

A rigorous approach to business strategy analysis.
روشی دقیق برای تحلیل استراتژی های تجاری.
Learning Ally

قسمت هایی از کتاب مدیریت استراتژیک با رویکرد امروزی (لذت متن)
ما استراتژی را از برنامه ریزی جدا می کنیم. استراتژی، یک طرح یا برنامه دقیق از دستورالعمل ها نیست؛ بلکه یک زمینه ی یک دست کننده است که به اقدامات و تصمیمات یک فرد یا سازمان انسجام و جهت می بخشد.

بدون پیاده سازی اثربخش، بهترین استراتژی ها هم کم ترین فایده ای ندارند. اثربخشی انسان های تأثیرگذار به عنوان رهبر و خلق سازمان های وفادار و حامی به منظور پشتیبانی از تصمیم و پیاده سازی عملیاتی برای موفقیت آن ها حائز اهمیت بوده است.

تمرکز بر یک هدف می تواند منجر به موفقیت فوق العاده شود اما می تواند موجب شکست های حزن انگیز در سایر حوزه های زندگی گردد. زندگی بسیاری از افرادی که به اوج حرفه ی خود رسیدند به خاطر روابط ضعیف با دوستان و خانواده آسیب دیده است . از رشد و توسعه ی فردی بازمانده اند.