کتاب رقص تغییر

The Dance of Change
چالش های تغییر پایدار در سازمان یادگیرنده
کد کتاب : 1825
مترجم :

شابک : 978-600-9172-10-8
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 674
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب رقص تغییر اثر پیتر سنگه

کتاب رقص تغییر، اثری نوشته ی پیتر سنگه است که نخستین بار در سال 1999 به انتشار رسید. سنگه با استفاده از تئوری های جدید درباره ی مدیریت و موفقیت های بلندمدت برآمده از انجام تغییرات درست، و بر اساس سال ها تجربه در دنیای تجارت، به ما نشان می دهد که چگونه باید به روند حرکت به سوی موفقیت شتاب داد و از موانعی اجتناب کرد که می توانند ضرباهنگ کار را متوقف سازند. کتاب رقص تغییر، که برای مدیران در همه ی سطوح نوشته شده، به این موضوع می پردازد که چگونه رهبران تجاری می توانند با همکاری یکدیگر، چالش هایی را پیش بینی کنند که تغییرات، در نهایت مجبورشان خواهد کرد تا با آن ها مواجه شوند. سنگه سپس به شکلی قابل فهم و جذاب به مخاطبین می آموزد که چگونه باید توانایی های شخصی و گروهی مورد نیاز برای مواجهه با آن چالش ها را در خود به وجود آورند.

کتاب رقص تغییر

پیتر سنگه
پیتر سنگه، زاده ی سال 1947، متخصص علوم سیستم ها و نویسنده ای آمریکایی است. او استاد مدرسه ی مدیریت، عضو هیئت علمی موسسه ی سیستم های پیچیده، و بنیان گذار جامعه ی سازمانی یادگیرنده است. سنگه مدرک کارشناسی خود را در رشته ی مهندسی هوافضا، مدرک مهندسی خود را در رشته ی مدل سازی سیستم های اجتماعی در سال 1972، و مدرک دکترای خود را در رشته ی مدیریت در سال 1978 گرفته است.
نکوداشت های کتاب رقص تغییر
Filled with well-tested practical advice.
آکنده از توصیه هایی کاربردی و آزموده شده.
Goodreads

You'll be surprised and challenged.
این کتاب شما را شگفت زده خواهد کرد و به چالش خواهد کشید.
Warren Bennis, Marshall School of Business

It has helped begin a revolution in the workplace.
این کتاب به شروع انقلابی در محیط کار کمک کرده است.
Management Today

قسمت هایی از کتاب رقص تغییر (لذت متن)
تغییر پایدار از تحمیل خواست به دیگران ناشی نمی شود. ترس می تواند محرک بسیاری از تغییرات باشد، اما این تغییرات عمری کوتاه دارند و فقط تا وقتی ترس وجود دارد، دوام می آورند. تغییراتی که افراد نسبت به آن ها احساس تعهد درونی نمی کنند، تخیل، خواست خطر کردن، شکیبایی، پشتکار و نهایتا یادگیری را که هر تغییر عمده ای بی تردید به آن ها نیاز دارد، به دنبال ندارند.

معلم یا والدین اقتدارگرا ممکن است کودکی را به تغییر رفتار وادار کنند، اما تغییر فقط وقتی ماندگار می شود که کودک خودش مشتاق تغییر باشد. همان طور که اومبرتو ماتورانا می گوید حتی در سیستم های سیاسی تمامیت گرا که اطاعت تحمیل می شود، مردم همچنان به دنبال حوزه هایی اند که در آن بتوانند استقلال خود را حفظ کنند.