کتاب راز مرگ خانم جونز

The Thirteen Problems
ماجراهای دوشیزه مارپل
کد کتاب : 2597
مترجم :
شابک : 9786002910165
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 261
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1932
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راز مرگ خانم جونز اثر آگاتا کریستی

کتاب راز مرگ خانم جونز
(ماجراهای دوشیزه مارپل) یک مجموعه داستان کوتاه از نویسنده انگلیسی آگاتا کریستی است که برای اولین بار توسط Collins Crime Club در ژوئن 1932 در انگلستان منتشر شد.

این کتاب در ایالات متحده در سال 1933 تحت عنوان قتل های سه شنبه کلوب منتشر شد.
در این سیزده داستان کارآگاه آماتور خانم مارپل ، برادرزاده اش ریموند وست و دوستش سر هنری کلترینگ حضور دارند. آنها اولین داستان هایی هستند که کریستی درباره خانم مارپل نوشت. مکان اصلی داستان قاب دهکده خیالی سنت ماری مید است.
همانطور که در برخی دیگر از مجموعه داستان های کوتاه خود (به عنوان مثال شرکای جنایت) ، کریستی از یک روایت اصلی استفاده می کند ، این کتاب را بیشتر به یک رمان اپیزودیک شبیه می کند.

سه روایت وجود دارد ، گرچه آنها خود به هم ربط دارند. اولین مجموعه شش تایی ، داستان هایی است که توسط کلوپ سه شنبه شب ، یک اجتماع تصادفی از مردم در خانه خانم مارپل ، روایت شده است. هر هفته این گروه داستان هایی مرموز را تعریف می کنند ، که همیشه توسط کارآگاه زن آماتور حل می شوند. یکی از مهمانان سر هنری کلترینگ ، کمیساریای سابق اسکاتلند یارد است ، و این به کریستی اجازه می دهد تا ماجرا را حل کند ، و او معمولا به دستگیری مجرمان اشاره می کند.

سر هنری کلترینگ خانم مارپل را به یک مهمانی شام دعوت می کند. ..

کتاب راز مرگ خانم جونز

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...