کتاب اصول روانکاوی بالینی

Principles of Clinical Psychoanalysis
کد کتاب : 26439
مترجم :
شابک : 978-9643111342
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول روانکاوی بالینی اثر زیگموند فروید

کتاب اصول روانکاوی بالینی کاملترین و دقیق ترین ارائه تئوری روانکاوی فرآیندهای عصبی را ارائه می دهد. کسانی که به دنبال ساده سازی مشکلاتی هستند که در آن سر و کار دارند ، در این کتاب ناامید خواهند شد. کسانی که تفکر علمی را ترجیح می دهند مفاهیم این کتاب را درک می کنند. همچنین کسانی که می توانند از تنوع غنی رویدادهای روحی لذت ببرند - این افراد ارزش این کار را خواهند دانست و مشتاقانه آنرا مطالعه می کنند.

زیگموند فروید بنیانگذار روانکاوی بود و در طول فعالیت فوق العاده مولد و خارق العاده خود ، نظریه های پیشگامانه ای در مورد ماهیت و عملکرد ذهن انسان ایجاد کرد ، که تأثیر بی نظیری بر روانشناسی و فرهنگ غربی به طور کلی داشت.
فروید در 6 مه 1856 از پدر و مادر یهودی ، آمالیا و یاکوب فروید ، در بخشی از امپراتوری اتریش-مجارستان که اکنون در جمهوری چک است به دنیا آمد. هنگامی که زیگموند سه ساله بود ، فروید به وین نقل مکان کرد. او از نظر آکادمیک عالی بود و علاقه وافری به ادبیات ، زبانها و هنرهایی داشت که تأثیر عمیقی در تفکر او درباره ذهن انسان داشت. فروید علاقه زیادی به تحقیقات پزشکی و علمی پیدا کرد و به ادامه تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه وین رفت. فروید هنگام تحصیل علاقه خاصی به عصب شناسی پیدا کرد و بعدا در بیمارستان عمومی وین در رشته آسیب شناسی عصبی آموزش دید. در سال 1885 ، فروید به پاریس سفر کرد تا در بیمارستان Salpêtrière نزد ژان مارتین شارکو ، متخصص مغز و اعصاب مشهور که در حال مطالعه هیپنوتیزم و هیستری بود ، تحصیل کند. فروید از کار شارکو بسیار متأثر شد ، و پس از بازگشت به وین شروع به استفاده از هیپنوتیزم در کار بالینی خود با بیماران کرد.

این کتاب به شما کمک خواهد کرد که از شر روانشناسی زرد رهایی یابید و شناخت خوبی نسبت به مختصات ذهن و ناخواداگاه بدست آورید.

کتاب اصول روانکاوی بالینی

زیگموند فروید
زیگموند فروید، زاده ی 6 می 1856 و درگذشته ی 23 سپتامبر 1939، متخصص مغز و اعصاب اتریشی و خالق روانکاوی بود. فروید در خانواده ای یهودی در شهر فرایبرگ واقع در امپراتوری اتریش چشم به جهان گشود. او در سال 1881 موفق به اخذ مدرک پزشکی از دانشگاه وین شد و در سال 1902 به درجه ی استادی رسید. پس از فارغ التحصیلی، فروید در بیمارستان عمومی وین مشغول به کار شد و در درمان هیستری به وسیله ی یادآوری تجارب دردناک گذشته از طریق هیپنوتیزم، با دکتر جوزف بروئر همکاری داشت. او در سال 1885 با مارتا برنیز ازدواج کرد ...
دسته بندی های کتاب اصول روانکاوی بالینی