کتاب سیری در اساطیر یونان و روم

Mythology: Timeless Tales of Gods and Heroes
کد کتاب : 26591
مترجم :
شابک : 978-9645960122
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 438
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1942
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیری در اساطیر یونان و روم اثر ادیت هملیتون

کتاب سیری در اساطیر یونان و روم کتابی کلاسیک و مشهور جهانی است که میلیون ها خواننده را با داستان های همیشگی خدایان و قهرمانان خود مجذوب و خوشحال کرده است.

اساطیر ادیت همیلتون بهتر از هر کتاب دیگری به بهترین شکل و به زبانی روان اسطوره های یونانی، رومی و نورس را که سنگ بنای فرهنگ غرب هستند، برای خواننده مدرن زنده کند - داستان خدایان و قهرمانانی که خلاقیت بشر را از دوران باستان تا امروز الهام گرفته اند.
"ما درام جنگ تروا و سرگردانی اودیسه را دنبال می کنیم. ما داستان های جیسون و پشم طلایی، کوپید و روان، و پادشاه قدرتمند میداس را می شنویم. ما منشا نام صورت های فلکی را کشف می‌کنیم. و ما نقاط مرجع برای آثار بی‌شماری برای تحقیق در هنر، ادبیات و فرهنگ را می‌شناسیم - از عقده ادیپ فروید گرفته تا چرخه حلقه اپراهای واگنر تا سوگواری تبدیل به الکترا از یوجین اونیل.
اسطوره‌شناسی هم متنی مرجع برای محققان در تمام سنین و هم کتابی برای لذت بردن از آن، یک کتاب کلاسیک است که نباید از دست داد.

کتاب سیری در اساطیر یونان و روم

ادیت هملیتون
ادیت همیلتون زاده ی 12 اوت 1867 و درگذشته سی و یکم مه 1963، یک مدرس آمریکایی و نویسنده مشهور بین المللی بود که یکی از مشهورترین کلاسیک گرایان تمام دوران در ایالات متحده بود. او فارغ التحصیل کالج برایان ماور بود و همچنین در آلمان در دانشگاه لایپزیگ و دانشگاه مونیخ تحصیل کرد. همیلتون فعالیت خود را به عنوان یک مدرس و رئیس مدرسه برین ماور ، یک کالج خصوصی دختران در بالتیمور ، مریلند آغاز کرد. با این حال وی بیشتر به خاطر مقاله ها و کتابهای پرفروش در مورد تمدن یونان و روم باستان شناخته شده است.
نکوداشت های کتاب سیری در اساطیر یونان و روم
Edith Hamilton retells the Greek, Roman, and Norse myths with a sure taste and scholarship that help to restore their quality as perennial and refreshing fables about human nature, including our own.
ادیت همیلتون اسطوره های یونانی، رومی و اسکاندیناوی را با ذوق و دانشی مطمئن بازگو می کند که به بازیابی کیفیت آنها به عنوان افسانه های همیشگی و با طراوت درباره طبیعت انسان، از جمله طبیعت ما کمک می کند.
New Yorker New Yorker

قسمت هایی از کتاب سیری در اساطیر یونان و روم (لذت متن)