کتاب ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم

The strange and sad story of a smuggler in Qeshm
کد کتاب : 26812
شابک : 978-6003673441
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم اثر متین ایزدی

رمان داستان ماجراجویانه بوکسر علی، مشاور ارشد یکی از باندهای بزرگ قاچاق سوخت در قشم را روایت می کند که بی صبرانه منتظر است از تشکیلات قاچاق «حاج اسپکتور» بیرون بزند؛ اما در آخرین ساعات حضورش در بین دزدان، پیشنهاد زنی خارجی، برای یافتن صندوقچه ی گم شده شوهر عرب مرده اش در اعماق خلیج فارس را می پذیرد و این شروعی است بر سفر طولانی او بین خطرناک ترین باندهای قاچاق جنوب؛ سفری که از کشتی جن زده ای آغاز می شود، به صید وال کوسه ای نادر می رسد و…

کتاب ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم

متین ایزدی
متین ایزدی متولد سال 1364، نویسنده، بازی‌ساز و از بنیان‌گذاران رسانه بازی‌خوار است.متین ایزدی سابقه زیادی در زمینه فعالیت رسانه‌ای بازی‌های ویدیویی، طراحی بازی و نویسندگی برای بازی‌های دارد.
دسته بندی های کتاب ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم
قسمت هایی از کتاب ماجرای غریب و غم انگیز یک قاچاقچی در قشم (لذت متن)
غراب شیطان کشتی مرموزی بود که جاشوها و ناخداها، قصه ها از آن ساخته بودند. به وقت طوفان با چراغ های نورانی بر آنان ظاهر می شد و نوید مرگ می داد. عده ای می گفتند غراب شیطان ماشوئه ای است که صدها جن در آن پارو می زنند. عده ای هم می گفتند موتورلنجی است که با باد عقرب می آید و بر عالیه اش اجساد دریانوردان گناهکاری که به دریا و عظمتش بی احترامی کرده اند را به ساطور، طناب پیچ کرده اند. بوکسرعلی از این داستان ها ابایی نداشت.