کتاب چرت و پرت

Cherto-Pert
کد کتاب : 27537
شابک : 978-6220101185
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 85
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چرت و پرت اثر علی میرمیرانی (ابراهیم رها)

این کتاب جلد آخر از مجموعه طنز هردمبیل است که روایتگر ماجراهای عجیب و غریب و خنده دار خانواده ی معیری است. چرت و پرت در ادامه دو جلد پیش، داستان دل بستن معیری پیر را به دختری جوان به نام صدف روایت می کند. دو جلد نخست مجموعه تحت عناوین دری وری و پرت و پلا با استقبال خوبی از سوی خواننده مواجه شدند و این جلد نیز با همان نقدهای اجتماعی، ماجرای بیشتر و روندی تندتر در پی تکرار موفقیت نویسنده است.

کتاب چرت و پرت

علی میرمیرانی (ابراهیم رها)
علی میرمیرانی نویسندهٔ ایرانی، متولد بیستم آبان‌ماه ۱۳۵۰ است.او با پنج اسم قلم زده، با سه اسم جایزه برده و با دو اسم کتاب می‌نویسد. هر کدام از این اسامی نثری مجزا، قلم، دیدگاه و اهداف مجزایی دارند. شاخص‌ترین نام مستعار او «ابراهیم رها» است که پس از 22 سال به واسطهٔ فضای مجازی مجبور به رونمایی از آن شد.علی میرمیرانی در حوزه‌های داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلمنامه‌نویسی، مطبوعات و برنامه‌سازی تلویزیونی سابقهٔ درخشانی دارد.با نام «علی میرمیرانی&r...
قسمت هایی از کتاب چرت و پرت (لذت متن)
ارتش معیری ها بسیج شده بودند که برای اولین بار در طول تاریخ خاندان، همه با هم به شکلی یکسان و متحد و رسما مانند یک گروه هم خوان، بدون هیچ گونه کم و زیادی مقابل کارآگاه و دستیارش صف آرایی کنند و قال قضیه را در همان قدم اول بکنند! سهراب به همه تاکید کرد که باید هرکس با زبان و لحن و لغات خودش حرف بزند تا شک و شبهه ی تبانی ایجاد نشود. توضیح داد که صرفا باید رئوس آن متن مورد توافق همگان باشد و شیوه ی ارائه به خود فرد بستگی دارد. با وجود این از صبح علی الطلوع پیمانه هم به کمک آمده بود و مانند معلم خصوصی با تک تک افراد خانواده تمرین و حتی جاهایی که لازم بود رفع اشکال می کرد! زمان برای بازماندگان مرحوم معیری به سرعت می گذشت و حوالی ظهر، یعنی حدودا همان وقتی که بزاز و دستیارش دیروز آمده بودند، امروز هم سر و کله شان پیدا شد. آن ها هم حاضر به یراق به نظر می رسیدند و همه چیز از آغاز نبردی پایاپای خبر می داد!