کتاب کتاب کار استدلال

A Workbook for Arguments
دوره ی کامل تفکر انتقادی
کد کتاب : 30073
مترجم :
شابک : 978-9642072040
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 539
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب کار استدلال اثر دیوید مورو


کتاب کار استدلال بر اساس کتاب "قانونی برای بحث ها" از آنتونی وستون نوشته شده است تا یک کتاب درسی کامل برای یک دوره تفکر انتقادی یا منطق غیررسمی ارائه دهد. در چاپ دوم این کتاب:
-تمرین های تکالیف به روز شده و بهبود یافته - تقریبا یک سوم جدید هستند - تا اطمینان حاصل شود که نمونه ها همچنان در خوانندگان طنین انداز هستند.
-افزایش پوشش استدلال علمی ، نشان دادن چگونگی استدلال علمی با تفکر انتقادی به طور کلی
-دو فعالیت جدید که در آن دانش آموزان استدلال ها را در شکل اصلی خود تجزیه و تحلیل می کنند ، همانطور که در انتخاب مختصر متن اصلی ارائه شده است.
این نسخه همچنان این موارد را شامل می شود:
-کل متن کتاب قانون ، همراه با توضیحات و تمرینات گسترده.
-تمرینات مشق شب که از طیف گسترده ای از استدلال ها در منابع بسیار متنوعی اقتباس شده است.
-توصیه های عملی برای کمک به خوانندگان در موفقیت.
-پاسخ نمونه به مشکلات عددی عجیب و غریب ، از جمله تفسیر نقاط قوت و ضعف پاسخ های نمونه انتخاب شده و بحث بیشتر درباره برخی از موضوعات اساسی فکری ، فلسفی یا اخلاقی که آنها مطرح می کنند.
-دستورالعمل های دقیق برای فعالیت های داخل کلاس و تکالیف خانه.
-ضمیمه ای در زمینه ی نگاشت استدلال ها ، که خوانندگان را با مهارت مهمی در ساخت استدلال های پیچیده و چند مرحله ای و ارزیابی آنها آشنا می کند.

کتاب کتاب کار استدلال

دیوید مورو
دیوید مورو مدیر تحقیقات در موسسه قانون و سیاست حذف کربن و فروم ارزیابی مهندسی آب و هوا است که هر دو در دانشکده خدمات بین المللی در دانشگاه آمریکا قرار دارند. او همچنین عضو پژوهش در موسسه فلسفه و سیاست های عمومی است.
دسته بندی های کتاب کار استدلال
قسمت هایی از کتاب کار استدلال (لذت متن)
بسیاری فکر می کنند که استدلال کردن صرفا بیان پیشداوری هایشان به شکلی جدید است. به همین دلیل بسیاری از مردم معتقدند استدلال ها ناخوشایند و بی فایده اند. یکی از لغت نامه ها«استدلال» را«بحث و جدل» تعریف کرده است. در این معنا، گاه می گوییم که دو نفر بحث و جدل می کردند، یعنی درحال نوعی درگیری لفظی بودند. این اتفاق زیاد روی می دهد، اما استدلال کردن در واقع چنین کاری نیست. در این کتاب «مطرح کردن یک استدلال» به معنای ارائه ی مجموعه ای از دلایل یا شواهد در پشتیبانی از یک نتیجه است. در اینجا استدلال صرفا بیان دیدگاه هایی خاص نیست و تنها بحث و جدل هم نیست. استدلال ها تلاش هایی برای تأیید یا پشتیبانی از دیدگاه ها بر مبنای دلایل هستند. در این معنا استدلال ها بی فایده نیستند، بلکه در واقع ضروری اند. استدلال کردن ضروری است، او به این دلیل که راهی است برای دریافتن اینکه کدام دیدگاه ها از بقیه بهترند. همه ی دیدگاه ها یکسان نیستند.