کتاب زن

She: Understanding Feminine Psychology
(درک روانشناسی زن)
کد کتاب : 30506
مترجم :
شابک : 978-6008127154
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب زن اثر رابرت الکس جانسون


کار پیشگامانه، درخشان و روشنگر رابرت جانسون در مورد چگونگی انتقال زنان به بلوغ و توسعه هویت خود منتشر شد.
زن بودن به چه معناست؟ راه رسیدن به بلوغ زنانگی چیست؟ و مولفه های مردانه شخصیت زن چیست؟
بسیاری از محققین و نویسندگان مدتهاست بر این باورند که اسطوره باستانی آمور و روان در واقع داستان کامل، کامل و فردی شدن یک زن است. در اینجا، با بررسی عمیق این داستان باستانی و روشن کردن جزئیات، رابرت آ. جانسون کاوشی گیرا و درک کننده از معنای زن شدن ارائه کرده است. شما این صفحات را بدون درک زنان مهم زندگی خود و میزان خوبی در مورد خودتان به عنوان یک زن نخواهید خواند.
او بیش از هر زمان دیگری مهم است، و یک مطالعه قانع کننده در مورد زنان ارائه می دهد.
این کتاب توسط ساره سرگلزایی ترجمه شده است و انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال اقدام به چاپ آن نموده است.

کتاب زن

رابرت الکس جانسون
رابرت الکس جانسون (زاده 26 مه 1921 - درگذشته 12 سپتامبر 2018) تحلیلگر ، روان درمانگر و نویسنده آمریکایی بود.کتاب های او بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته استجانسون در پورتلند، اورگان متولد شد. او در دانشگاه اورگان و دانشگاه استنفورد تحصیل کرد. پس از چهار سال اقامت در صومعه، جانسون در سال 1967 به کالیفرنیا بازگشت. او کار خود را به عنوان روان درمانگر از سر گرفت و در کلیسای جامع سنت پل در سن دیگو سخنرانی کرد .جانسون همچنین در Sri Aurobindo Ashram در پوندیچری هند تحصیل کرد. در سال 2002 دکترای افتخاری...
قسمت هایی از کتاب زن (لذت متن)
بخش عمده ای از میراث فرهنگی و فلسفی ما ریشه در یونان باستان دارد؛ علم، اندیشه های سیاسی، بخش زیادی از زبان و بسیاری از آداب و رسوم ما به دوران شکوفایی و شکوه آتن - یعنی حدود 500 سال قبل از میلاد مسیح - باز می گردد. بسیاری از داشته های فرهنگی گرانبهای ما اسامی یونانی دارند - دموکراسی، آریستوکراسی، پالیتیکس، استیسی، میستری- و ریشۀ تعداد بی شماری از اصطلاحات پزشکی و علمی در یونان باستان است. گفته می شود آنچه به افلاطون نسبت داده شده، تنها بخش خیلی کوچکی از میراث فلسفی یونان باستان است.