کتاب بازنده های نازنین

Beautiful Losers
کد کتاب : 32403
مترجم :
شابک : 978-6003676176
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بازنده های نازنین اثر لئونارد کوهن

کتاب «بازنده های نازنین» دومین و آخرین رمان نویسنده و موسیقیدان کانادایی لئونارد کوهن است. این کتاب را کوهن در سال 1966 ، قبل از شروع کار خود به عنوان خواننده و ترانه سرا ، منتشر کرد.

داستان در استان کبک کانادا ، داستان کاترین تکاکویتا ، قدیس موهوک قرن هفدهم ، با یک مثلث عشقی بین یک فولکلورساز انگلیسی زبان انگلیسی که نامش فاش نشده است ، آمیخته شده است. ضلع دوم این مثلث همسر بومی او ، ادیت است که خودکشی کرده است. ضلع سوم این مثلث بهترین دوستش است. یعنی عرفانی اف ، نماینده پارلمان و رهبر جنبش جدایی طلب کبک.
این رمان پیچیده از طیف وسیعی از تکنیک های ادبی و تعداد زیادی کنایه ، تصویرسازی و نمادگرایی استفاده می کند. این کتاب مملو از عرفان ، رادیکالیسم ، تمایلات جنسی و نماد مصرف مواد مخدر در دهه 1960 است و به دلیل زیاده رویهای زبانی ، فنی و جنسی مشهور است.

کوهن این رمان را در دو جهش هشت ماهه در حالی که در جزیره یونانی هیدرا در 1964 و 1965 زندگی می کرد ، نوشت. او روزه گرفت و آمفتامین مصرف کرد تا خلاقیت خود را بر روی رمان متمرکز کند. علیرغم عرضه گسترده ، فروش ناامید کننده بود و منتقدان در ابتدا بی احساس یا خصمانه نسب به این کتاب واکنش نشان دادند. این کتاب تنها پس از آنکه کوهن رمان نویسی را رها کرد و به ترانه سرایی و اجرای آهنگهایی پرداخت که امروزه شهرت وی بر آن متکی است ، مورد توجه انتقادی و تجاری قرار گرفت. به نظر می رسد بازنده‌های نازنین، پست مدرنیسم را وارد ادبیات کانادا کرده اند.

کتاب بازنده های نازنین

لئونارد کوهن
لئونارد کوهن (انگلیسی: Leonard Cohen، زادهٔ ۲۱ سپتامبر ۱۹۳۴ – مرگ ۷ نوامبر ۲۰۱۶) شاعر، رمان‌نویس و خواننده و ترانه‌سرای یهودی‌تبار کانادایی بود. شهرتش بیشتر به خاطر موسیقی او بود. کوهن اولین کتاب شعرش را در سال ۱۹۵۶ در مونترال منتشر کرد، اولین رمان او نیز در سال ۱۹۶۳ به کتاب فروشی‌ها آمد. درون مایه شعرهای او دین، سیاست، انزوا، روابط میان فردی و جنسی است. او سال‌هایی را نیز به تمرین ذن بودایی سپری کرد.