کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص

Finding Meaning in an Imperfect World
کد کتاب : 32894
مترجم :

شابک : 978-6007061916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص اثر ایدو لاندو

آیا زندگی معنایی دارد؟ آیا وقتی دنیا پر از درد و رنج است و این همه صرفا به شانس بستگی دارد آیا ممکن است زندگی معنی دار باشد؟ حتی اگر معنی هم داشته باشد ، آیا برای توجیه زندگی کافی است؟
حل این سوالات دشوار است. مواقعی وجود دارد که در آن با زندگی روزمره ، به صورت غیر منطقی ای بی رحمانه و غم انگیز روبرو می شویم ، و این باعث می شود که ارزش زندگی خود را زیر سوال ببریم. با این حال ، ایدو لاندو استدلال می کند ، زندگی ما اغلب معنادار است ، یا می تواند معنادار شود ، ما حد زیادی برای ارزیابی معنای آن گذاشته ایم.
لاندو توضیح می دهد ، وقتی نوبت به معنی زندگی می رسد ، ما اجازه داده ایم که کامل بودن دشمن خوبی شود. ما نتوانسته ایم زندگی را کاملا معنی دار بدانیم و بنابراین نتوانسته ایم معنایی در زندگی خود ببینیم. ما باید خود را با تقویت و قدردانی از معنای زندگی خود هماهنگ کنیم و لاندو به ما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهیم.
در این کتاب که به گرمی نوشته شده است و سرشار از نمونه هایی از زندگی ، فیلم ، ادبیات و تاریخچه ی نویسنده است ، لاندو نظریه ها و توصیه های عملی جدیدی را ارائه می دهد که ما را به معنای موجود در زندگی ما بیدار می کند و نشان می دهد که چگونه می توانیم آن را تقویت کنیم. او با ایده های غالب نیهیلیستی که موجودیت ما را تضعیف می کند ، مقابله می کند. وی ضمن آشکار ساختن نقاط ضعف ایده هایی که بسیاری را به ناامیدی سوق می دهد ، برای حفظ امید بیشتر پرونده ای محکم ایجاد می کند. در طول مسیر ، او با سوالات تحریک آمیز روبرو می شود: آیا اگر می توانستیم برای همیشه زندگی کنیم مرگ زندگی را بی معنی می کرد؟ اگر آن را در متن بی حد و حصر کل جهان بررسی کنیم ، آیا می توانیم زندگی را معنی دار بدانیم؟ اگر به محض رسیدن به اهداف خود احساس پوچی کنیم و دستیابی به این اهداف همان چیزی است که به ما احساس معنی می دهد ، پس چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ یافتن معنا در دنیایی ناقص احتمالا نحوه درک زندگی شما را تغییر می دهد.

کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص

ایدو لاندو
دکتر ايدو لاندو زادهی 1958 ، استاد فلسفه در دانشگاه حیفا است. وی درباره معنای زندگی به طور گسترده نوشته است. کتاب او "یافتن معنا در دنیایی ناقص" ، در انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده است.
دسته بندی های کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص
نکوداشت های کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص
Landau's wisdom shines through, offering sound advice for making one's life feel more meaningful and worthwhile.
خرد لاندو می درخشد ، و با ارائه مشاوره ای صحیح ، باعث می شود که فرد زندگی را با معنا و باارزشتر احساس کند.
Gavin Vance

This book is rare in being thoroughly versed in many philosophical discussions of the meaning of life, yet full of practical wisdom.
این کتاب در بسیاری از مباحث فلسفی در مورد معنای زندگی ، سرشار از حکمت عملی ، و در عین حال کاملا نادر است.
Simon Blackburn

قسمت هایی از کتاب یافتن معنا در دنیایی ناقص (لذت متن)
چند سال پیش، یکی از دانشجویانم در اواسط کلاس مقدمه ای بر فلسفه، ناگهان به من گفت که بحث درباره موضوع ضروریات علی بیهوده است، چون زندگی هیچ معنایی ندارد. تا چند ثانیه قصد داشتم تا اظهار نظر او را نادیده بگیرم و بحث قبل را ادامه دهم. حتی فکر کردم به او بگویم مسئله ای را که عنوان کرد به موضوع درس ارتباطی ندارد، اما زبان بدن و چهره او نمایانگر این بود که باید به گونه ای دیگر عمل کنم؛ بنابراین، از او پرسیدم که آیا دوست دارد تا موضوع را بیشتر باز کند؟ او جواب داد که چیز بیشتری برای گفتن درباره این موضوع ندارد؛ زندگی همین است. سکوت همه جا را فرا گرفت و من مطمئن نبودم که چه باید بگویم.