کتاب تربیت اصولی

Basic Training
کد کتاب : 32907
مترجم :
شابک : 978-6220403029
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 93
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«کورت ونه گات» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب تربیت اصولی اثر کورت ونه گات

کتاب «تربیت اصولی» رمانی نوشته ی «کورت ونه گات» است که اولین بار در سال 2012 منتشر شد. این رمان کوتاه حدودا بیست هزار کلمه ای که احتمالا در اواخر دهه ی 1940 نوشته شد و در ابتدا قرار بود با نام مستعار «مارک هاروی» به مخاطبین ارائه شود، در زمان حیات «کورت ونه گات» به چاپ نرسید. «هیلی برندن»، شخصیت اصلی نوجوان این داستان، برای آموختن تیراندازی به مزرعه ی یکی از خویشاوندانش می رود: مردی سالخورده و عجیب که اصرار دارد او را «ژنرال» صدا کنند. اما تنها ابزار «هیلی» برای بقا، پس از مدتی او را در مقابل ارزش های دیوانه وار—اما کاملا آمریکایی و نظامی—«ژنرال» قرار می دهد.

کتاب تربیت اصولی

کورت ونه گات
کورت ونه گات، زاده ی 11 نوامبر 1922 و درگذشته ی 11 آپریل 2007، نویسنده ای آمریکایی بود.ونه گات در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت اما در ژانویه ی 1943 از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت.او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با جین ماری کاکس ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. این نویسن...
نکوداشت های کتاب تربیت اصولی
A bitter, profound story.
داستانی تلخ و ژرف.
Barnes & Noble

Surprising and wonderful.
غافلگیرکننده و شگفت انگیز.
Amazon Amazon

An arresting, violent tale.
داستانی گیرا و خشونت آمیز.
Thrift Books

قسمت هایی از کتاب تربیت اصولی (لذت متن)
و امروز چگونه می خواهی زندگیمان را قشنگ تر از قبل کنی؟ چاه آب را مسموم کنیم یا خانه را آتش بزنیم؟

وقتی خدا مشغول تقسیم چهره های زیبا بود، آن ها احتمالا پشت در نبودند اما فقط خود خدا می داند آن ها کجا بودند وقتی او قدرشناسی را تقسیم می کرد.