کتاب آوریل نافرجام

Broken April
کد کتاب : 32909
مترجم :
شابک : 978-6008942979
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آوریل نافرجام اثر اسماعیل کاداره

دو سرنوشت در آوریل نافرجام تلاقی می کنند. اولین مورد مربوط به گئورگ، کوهنورد جوانی است که (بسیار بر خلاف میل خود) به تازگی مردی را برای انتقام مرگ برادر بزرگترش کشته است و انتظار دارد با رعایت مفاد قانون تنظیم کننده خود کشته شود. دومی زوج جوانی است که در ماه عسل به سر می‌برند تا آداب و رسوم قدیمی آن محل، از جمله دعوای خونی را مطالعه کنند.
در حالی که داستان در اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد، زندگی در فلات‌های بلند آلبانی زندگی را به دوران تاریکی بازمی‌گرداند. پیراهن خونین آخرین قربانی توسط افراد داغدار آویزان می شود تا همه ببینند - تا اینکه انتقام گیر به نوبه خود مرد خود را با شلیک تفنگ می کشد. برای عروس جوان، شوک این چرخه بی پایان قتل اجباری ویرانگر است. رمان و نگاهی اجمالی به گئورگ می‌اندازد که در حومه شهر سرگردان است و منتظر پایان آتش‌بس سی روزه است. زندگی او برای همیشه عوض شده است و او باید عذاب بزرگی را برای همیشه روی شانه های خود حمل کند.

کتاب آوریل نافرجام

اسماعیل کاداره
اسماعیل کاداره، زاده ی 28 ژانویه ی 1936، نمایش نامه نویس، مقاله نویس، شاعر و رمان نویس آلبانیایی است.او تحصیلات ابتدایی را در شهر جیروکاستر گذراند و در دانشکده ی تاریخ و زبان شناسی دانشگاه تیرانا، به تحصیل در رشته ی زبان و ادبیات پرداخت. کاداره سپس به روسیه رفت و همزمان با خواندن ادبیات در مسکو، مجموعه اشعارش را به روسی منتشر کرد و اولین رمانش را نیز در همین زمان نوشت.کاداره در سال 1990 به خاطر صحبت علیه حکومت، پناهندگی سیاسی از کشور فرانسه دریافت کرد. در خلال دهه های 1990 و 2000، بارها از کا...
نکوداشت های کتاب آوریل نافرجام
…Powerful, old-fashioned fiction almost Dostoevskian in its dark vision.
…داستان قدرتمند و قدیمی تقریبا داستایوفسکی در دید تاریک خود.
Kirkus

One of contemporary fiction's greatest prose lyricists.
یکی از بزرگترین سرایندگان نثر ادبیات داستانی معاصر.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

قسمت هایی از کتاب آوریل نافرجام (لذت متن)