کتاب ای اف تی و تنظیم چاکراها

Emotional Freedom Technique (EFT) Though the Chakras
کد کتاب : 34992
مترجم :
شابک : 978-6007801444
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ای اف تی و تنظیم چاکراها اثر مایکل هدرینگتون

تکنیک آزادی عاطفی (EFT) از طریق چاکراها یک سیستم پویای جدید شفا است که ضربه زدن EFT را با سیستم انرژی چاکرا ترکیب می کند.
این کتاب هر یک از 7 چاکرا، نصف النهار طب سوزنی مرتبط با آنها، ماهیچه های تحت کنترل و احساسات تحت تأثیر مستقیم هر یک از این چاکراها را آشکار می کند. هنگامی که ما این اطلاعات را در فرآیند ضربه زدن EFT لحاظ می کنیم، امکان بهبودی بسیار عمیق تری را فراهم می کند.
این تکنیک ساده، آسان و موثر است.
هنگام استفاده از EFT از طریق چاکراها می توانید:
-در چند دقیقه اضطراب عاطفی و آشفتگی عاطفی را کاهش دهید
-هر گونه درد عضلانی را فورا و به طور چشمگیری از بین ببرید و کاهش دهید
-هر 3 سطح انسان را به طور موثر درمان کنید :جسمی، ذهنی/عاطفی، معنوی
-خود را درمان و شفا دهید یا از آن برای درمان و شفای دیگران استفاده کنید
ب-ا کار کردن با چاکراها آگاهی بیشتری را در زندگی روزمره خود ایجاد کنید
هنگامی که با چاکراها کار می کنید می توانید به طور موثر:

-درد را کاهش دهید
-بهبود هضم
-ذهن را آرام کنید (و دیگران را نیز آرام کنید)
-بدن را برای خواب با کیفیت آماده کنید
-با پتانسیل خود عمل کنید
-واضح تر و راحت تر صحبت کنید
احساس انرژی بیشتری داشته باشید
=و خیلی بیشتر...
اگر می خواهید در مورد EFT بیشتر بدانید و با چاکراها به روشی بسیار آسان در عرض یک یا دو ساعت کار کنید، این کتاب برای شماست.

کتاب ای اف تی و تنظیم چاکراها

مایکل هدرینگتون
مایکل علاقه زیادی به مراقبت از سلامتی دارد، فلسفه شرقی که در زندگی مدرن، آموزش خودگردانی و پذیرش پتانسیل انسانی اعمال می شود.وی دارای لیسانس علوم بهداشتی از دانشگاه چارلز استورت، دیپلم پیشرفته طب سوزنی از انستیتوی علوم کاربردی استرالیا و مدرک سطح 2، مدرس یوگا از مرکز یوگای بایرون است. وی از سال 2008 به تدریس یوگا می پرداخت و از سال 2014-2015 مدرس طب شرقی و ماساژ پزشکی چینی (Tui-Na) در انستیتوی علوم کاربردی استرالیا بود.در اوایل بیست سالگی، او از سردردهای میگرنی منظم، افسردگی و درد مزمن کمر رن...
قسمت هایی از کتاب ای اف تی و تنظیم چاکراها (لذت متن)
چها لایه،سطح یا بعد اصلی در انسان وجود دارد که عبارتند از: کالبد فیزیکی،کالبد عاطفی،کالبد ذهنی و کالبد معنوی. زمانی که بیمار هستیم یا به نحوی تعادلمان بهممی ریزد،غالبا به دلیل وجود اختلال در یکی از این سطوح است. این اختلال می تواند فقط در یک سطح باشد یا در سطوح دیگر نیز پخش شده باشد؛بنابراین در فرآیند درمان کار با روش یا سیستمی شفا بخش که سطوح بیشتری را در بر می گیردبهتر است.زیرا شانس بیشتری در رمان و برقراری تعادل در این لایه ها را دارد.

روش ضربه درمانی و چاکرا را که در این کتاب توضیح داده ام به دو بخش اصلی تقسیم میوه بخش اول یا آغازین بخشی است که با آن شروع می کنیم و می خواهیم واقعیت ها و وضعیت های منفی را پس از اعلام پذیرش، رها کنیم. بخش دوم تمرکز بر عبارات مثبت ایجاد واقعیت ها و رفتارهای جدید و حمایتی است.